Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 44211502 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лукьянов Ігор Олександрович |
| Телефон: | +380970216564 |
| E-mail: | ykb_f@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Фонтанка, вул. Степна, буд. 4 |
1 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:по-перше, відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації «Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні робіт згідно таблиці № 1. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Обов’язкова наявність техніки у кількості, не менш: 1. Асфальтоукладальник – 1 одиниця; 2. Автомобілі бортові/ вантажні бортові/ самоскиди – 10 одиниць; 3. Автогрейдер – 2 одиниці; 4. Бульдозер – 1 одиниця; 5. Коток дорожній самохідний – 3 одиниці; 6. Машина поливально-мийна – 2 одиниці; 7. Трактор – 2 одиниці; 8. Дорожня фреза – 2 одиниці.». Учасником було надано довідку із зазначенням «Автомобілі бортові/ вантажні бортові/ самоскиди – 9 одиниць», чим не було підтверджено вимогу в повному обсязі. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації «Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні робіт згідно таблиці № 1. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Обов’язкова наявність техніки у кількості, не менш: 1. Асфальтоукладальник – 1 одиниця; 2. Автомобілі бортові/ вантажні бортові/ самоскиди – 10 одиниць; 3. Автогрейдер – 2 одиниці; 4. Бульдозер – 1 одиниця; 5. Коток дорожній самохідний – 3 одиниці; 6. Машина поливально-мийна – 2 одиниці; 7. Трактор – 2 одиниці; 8. Дорожня фреза – 2 одиниці.;по-друге, відповідно до Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, яка надана на відповідність вимогам пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації, була визначена наявність «3. Бульдозер XGMA XG161L рік випуску 2020, наявна кількість 1 одиниця», проте не надано документального підтвердження наявності зазначеної машини, механізму або обладнання, яке вимагалось відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документальне підтвердження відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації;по-трете, відповідно до Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, яка надана на відповідність вимогам пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації, була визначена наявність «6. Трактор ДТ-75ДК рік випуску 1986, наявна кількість 2 одиниці», проте не надано документального підтвердження наявності зазначеної машини, механізму або обладнання, яке вимагалось відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації «На автомобільний транспорт також надається діючий протокол (копія/оригінал) про технічний стан автотранспортного засобу/засобів та діючий поліс (копія/оригінал) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документальне підтвердження відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання діючого полісу (копія/оригінал) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.