Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 360 770 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 803,85 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" |
ЄДРПОУ: | 08734196 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Рушелюк |
Телефон: | +380977501737 |
E-mail: | irinadpts@i.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Професора Кравченка, 2 |
2 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» 24 жовтня 2024 року м. Житомир №474 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 45310000-3 "Електромонтажні роботи" Послуги зі встановлення системи блискавкозахисту приміщення ДУ "ТМО МВС України по Житомирській області" за адресою: м. Житомир, вул. Професора Кравченка,2 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-09-013112-a). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Щодо першого питання: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" в процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-09-013112-a) виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог пункту 1.3. Додатку №4 до тендерної документації Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме: - Договірної ціни з пояснювальною запискою; - Зведений кошторис; - Локальний кошторис; - Загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Календарного графіку робіт. Мають бути складені у програмному комплексі АВК-5 (поточна редакція), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Учасник зазначені вище розрахунки надав у програмному комплексі АВК-5 в редакції програми 3.9.1. Проте з 11 жовтня 2024 року розповсюджено оновлення програми версія 3.9.2. 2. На виконання вимог пункту 5.6. Додатку №4 до тендерної документації Учасник надав скановану копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки роботи на висоті понад 1,3 м відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в якій зазначено місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Київська область. Замовник знаходиться в м. Житомир (Житомирська область). 2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме: - Договірної ціни з пояснювальною запискою; - Зведений кошторис; - Локальний кошторис; - Загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Календарного графіку робіт. Мають бути складені у програмному комплексі АВК-5 (поточна редакція). 2. Оновлену декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки роботи на висоті понад 1,3 м відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Щодо другого питання: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШЕНО: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за Код ДК 021:2015 45310000-3 "Електромонтажні роботи" Послуги зі встановлення системи блискавкозахисту приміщення ДУ "ТМО МВС України по Житомирській області" за адресою: м. Житомир, вул. Професора Кравченка,2 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-09-013112-a). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Ірина РУШЕЛЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.