Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 132 163,14 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 660,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Муніципальна обрядова служба" |
| ЄДРПОУ: | 02128230 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380975984423 |
| E-mail: | adele2018@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Левицького , будинок 94 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей:1. У ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в п. 5.7. вимагалась Довідка у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, учасник надав довідку п.5.7 Довідка відомості про учасника, де в.п.5 вказав банківські реквізити, також Замовником вимагалося в додатку 1, п.1.4…. на підтвердження фінансової спроможності виконати умови договору, надати у складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу копію довідки або довідок з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати оголошення цих відкрити торгів. Учасник надав довідку з обслуговуючого банку, проте вказані рахунки не відповідають рахунку зазначеному в довідці відомості про учасника. Просимо привести у відповідність до довідки з банку –довідку «відомості про учасника». 2. У додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагалося: Наявність працівників відповідної кваліфікації 1.2. Учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників та достатню кількість кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. На підтвердження Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: 1.2.1. Інформаційна довідка про наявність в учасника працівників (інженерно-технічних працівників та робітників) у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ та посади 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників та робітників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу) або копії цивільно-правових договорів. Учасник на виконання вимоги надав довідку про наявність працівників…та копії трудових книжок, проте трудові книжки працівників Демчина Р.І, Боровик Л.О, Процайло А.В., надані іншою мовою, просимо надати переклад відповідно до вимог розділу 1, тендерної документації. 3. У додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагалося: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань та адрес) предмету договору, обсягу (у кількісному або вартісному виразі). Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є зокрема, поточний ремонт дороги/вулиці/доріжки/дорожнього покриття/ асфальтобетонного покриття території. 1.3.2. Копії аналогічного/-их договору/-ів, які зазначені в наданій Учасником довідці.1.3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт, згідно аналогічного/-их договору/-ів, які зазначені у вищенаведеній довідці (акти приймання-передачі або довідки за формою КБ-3). Учасник надав довідку про аналогічні договори та два договори, та форми довідок КБ-2, КБ-3. Виникла невідповідність у договорі №_92-09.21.. укладено на суму 4283000,00 грн, а в довідці КБ-3 сума виконання 4044439,43 грн. Надати учаснику, додаткову угоду де вказано сума на зменшення угоди., чи інший підтверджуючий документ про виконання угоди. 4. У додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагалося: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: копію Сертифікату на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»), виданого органом, акредитованим у НААУ, чинного на момент подання, та виданого на ім’я Учасника стосовно надання послуг з будування автомобільних доріг і автомагістралей, елементів доріг; робіт будівельних спеціалізованих. - копію Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2018 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»), виданого органом, акредитованим у НААУ, чинного на момент подання, та виданого на ім’я Учасника стосовно надання послуг з будування автомобільних доріг і автомагістралей, елементів доріг; робіт будівельних спеціалізованих. - копію Сертифікату системи управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT ) «Системи управління якістю. Вимоги»), виданого органом, акредитованим у НААУ чинного на момент подання, та виданого на ім’я Учасника стосовно: будівництва доріг і автострад та інші спеціалізовані будівельні роботи. - копію сертифікату системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» чинного на момент подання, та виданого на ім’я Учасника стосовно: будівництва доріг і автострад та інші спеціалізовані будівельні роботи. Учасник у складі пропозиції надав дані сертифікати, проте види (сфера) діяльності (код ДКПП) не відповідають тим вимогам, відповідно просимо надати сертифікати у відповідності до вимог тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.