Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 807 431,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 037,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богач Ольга |
| Телефон: | 380973132663 |
| E-mail: | olya_fra@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79057, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф» процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація – «Реставрація будинку житлового комплексу для викладачів Львівської політехніки - пам'ятки архітектури місцевого значення на вул. Стрийській, 64 у м. Львові, охоронний №5378-ЛВ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - В довідці «Загальні відомості про учасника (вих №005 від 18.10.2024) в графі «Інформація (заповнює учасник) в категорії відомостей «Банківські реквізити (номер рахунку, назва банку, МФО), Учасником не зазначено МФО. - В довідці «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення/виконання робіт» (вих №022 від 18.10.2024р.) посади позицій «3» та «9» з помилками. - Відповідно до вимог додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів» (Таблиця «3»). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «3», у кількості не менше 2-х договорів (аналогічним договором є договір, (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт капітальний ремонт, або ремонтно-реставраційні роботи, або реставраційні роботи за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, незалежно від джерел фінансування), документи, що засвідчують факт виконання робіт за кожним договором, що вказаний в довідці а саме: довідки форми КБ-3, скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю від замовника за кожним договором, що вказаний в довідці. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу (не раніше 2023 р.), суму та інформацію про стан виконання договору. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти державної чи комунальної форми власності. Також, платіжних документів з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг (виконання робіт) згідно аналогічних договорів та довідки таблиці «3». Однак, Учасник в довідці «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів» (вих №003 від 18.10.2024) надає інформацію та документи, що засвідчують факт виконання робіт за договором, лист-відгук, укладений з Приватне підприємство «БЕКАС-БУД», що не відповідає вимогам Замовника, а також без зазначення номера договору та дати укладення як передбачено в графі «Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення» (Таблиця «3» «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів»). В графі таблиці «3» «Стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3» відсутня інформація щодо вартості виконаних робіт згідно довідки форми КБ3. Враховуючи наведене, прошу виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідок згідно встановлених вимог таблиці 4 «Загальні відомості про учасника», таблиці 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення/виконання робіт» та таблиці «3» «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів» та документів, що засвідчують факт виконання робіт за договором (довідки КБ-3), листа-відгуку, платіжних документів з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг (виконання робіт) згідно аналогічних договорів та довідки таблиці «3».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.