Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 211 104 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 055,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КРИНИЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 24246438 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dz.prom.ua |
Контактна особа: | Олена Гудим |
Телефон: | +380988763315 |
E-mail: | krynychky.school.n2@gmail.com |
Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янський р-н, селище міського типу Кринички, вул. Центральна, 24 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи довготривале проведення закупівлі через очікування рішень за скаргами учасників закупівлі, відповідно до річного плану закупівель, з урахування того, що проведення даної закупівлі було заплановано на 2024 рік в межах кошторису, затвердженого на 2024 рік, завершення даної закупівлі, укладання відповідного договору та надання зазначених послуг, у тому числі проведення розрахунків, у 2024 році не можливо в зв’язку із його закінченням, а також завершення бюджетного (банківського) року.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 31-12-2024, 14:43 по 11-01-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.