Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 887 857,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 439,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 00433331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Суровицька |
| Телефон: | +380542225521 |
| E-mail: | ukb.smr.zakupki@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Відповідно до пункту 5 розділу 8 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, який включає в себе договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, зокрема: відомість ресурсів до локальних кошторисів. У складі тендерної пропозиції міститься підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що за своїм змістом відповідає потребам Замовника, а саме відображає дані про витрати та ресурси, але вони узагальнені та зведені з усіх локальних кошторисів. Таким чином наявна невідповідність в документах, подання яких вимагається тендерною документацією. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відомості ресурсів до локальних кошторисів. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно вимог пункту 1.2 Розділу 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження, а саме: 1) в частині офісного та складського приміщень, які були зазначені ним у Довідці, шляхом надання одного з наступних документів: - документ, що підтверджує право власності Учасника на складське та/або офісне приміщення, будівлі, склади; - діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування офісним та/або складським приміщеннями, будівлями, складами (договір оренди/суборенди). Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та оформлені з додержанням вимог законодавства. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність офісного та складського приміщення (далі – Довідка), згідно якої в Учасника є зокрема офісне приміщення, площею 27 м2 за Договором оренди нежитлового приміщення від 01.04.2024 №04/2024. Термін дії зазначеного договору – до 31 «березня» 2027 року. Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної та комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше, ніж на п’ять років. Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Проте Договір оренди нежитлового приміщення від 01.04.2024 №04/2024 оформлено без додержанням вимог законодавства, а саме не посвідчено нотаріально. Таким чином Учасником документально не підтверджено наявність офісного приміщення, зазначеного у Довідці. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах/інформації тендерної пропозиції Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документальне підтвердження наявності офісного приміщення, шляхом надання одного з наступних документів: - документ, що підтверджує право власності Учасника на складське та/або офісне приміщення, будівлі, склади; - діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування офісним та/або складським приміщеннями, будівлями, складами (договір оренди/суборенди). Договори та інші правочини, передбачені законодавством, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та оформлені з додержанням вимог законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.