Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 796 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 980 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про наявність обладнання, в якій зазначено перелік технік, проте в підтвердження не надано договір №01/06 від 01.06.2020. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким надається довідка, про наявність обладнання, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки (підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт), техніки, необхідної для виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) договір №01/06 від 01.06.2020
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.