Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
2 |
У п. 42 Локального кошторису №02-01-01 допущено помилку: замість слова "лавок" вжито слово "урни", що не впливає на розрахунок і зміну вартості пропозиції учасника тендеру; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.