Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 219 182,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 095,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
| ЄДРПОУ: | 38494108 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.emd.kh.ua/ |
| Контактна особа: | Литвинко Ірина |
| Телефон: | +380577029451 |
| E-mail: | kkt_cemd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область,місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
1 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТАНКІНПРОМ» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надано сканкопій ліцензії на провадження відповідної діяльності та дозволу с закінченим строком дії з відсутністю пояснення щодо пролонгації їх строку дії згідно чинного законодавства. 1.2. Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт в частині переліку «Орендована техніка» не в повному обсязі відповідає розділу II «Орендовані будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів до Договірної ціни№1. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 4 додатку 9 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме …. сканкопію оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності 2.2. Пункт 2 додатку 9 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме документи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації. 3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати пояснення щодо термінів дії та чинності наданих сканкопій ліцензії на провадження відповідної діяльності та дозволу, завантаживши пояснення новим файлом. 3.2. Привести Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт в частині переліку «Орендована техніка» у відповідність розділу II «Орендовані будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів до Договірної ціни№1, завантаживши довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт в новій розширеній редакції відповідно до розділу II «Орендовані будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів до Договірної ціни№1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.