Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 967 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 169 835 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 169 835 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | tender-uo1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
9 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. На виконання вимог п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник надав баланс, звіт про фінансові результати та лист-роз’яснення щодо звіту про рух грошових коштів за 2023 рік, проте не підтвердив суму рядка чистий дохід від реалізації товарів робіт і послуг не менше ніж 40% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. На виконання вимог п. 3. Додатку № 1 до тендерної документації Учасник надав скан-копію аналогічного договору з документами які підтверджують виконання робіт (акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 та довідки форми КБ-3) а також документи, видані банківською установою про підтвердження оплат по аналогічному договору, проте, загальна вартість робіт відповідно до Договору та фактично виконаних будівельних робіт містить невідповідність. 3. Учасник, не підтвердив дійсність сертифікату на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання " шляхом надання у складі пропозиції звіту по первинному або щорічному аудиту не більше річної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.14 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 14 Додатку № 7 до тендерної документації. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.