Закупівлю оголошено - 04-10-2024, 10:49. Дата останніх змін - 04-10-2024, 10:50

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження)... Державна закупівля - UA-2024-10-04-002831-a Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від замовника Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-04-002831-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-27-010283-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-10-2024, 10:49
по 16-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-10-2024, 10:49
по 19-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
33967000
33 967 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:169 835,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:169 835,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37448113 Досьє YouControl
Контактна особа:Антонюк Ірина
Телефон:380445631724
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт фасаду закл ...
33 967 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження)

1
робота
02099 Україна м. Київ вул. Бориспільська, 51
по 25-12-2025
45443000-4
Фасадні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 10:50:24
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-10-2024, 10:42:52
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі - 169835,00 грн (сто шістдесят дев’ять тисяч вісімсот тридцять п’ять грн. 00 коп.), - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Способи підтвердження:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації: 1.1.Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)): 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). - копію документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату). - Копії протоколів періодичних випробувань на запобіжні пояси та стропи, дійсні на момент подання тендерної пропозиції. Надати підтвердження оплати на запобіжні пояси та стропи (виписка з банку або інший платіжний документ) вищезазначених засобів. - Копії сертифікатів на жилети сигнальні та каски захисні, дійсні на момент подання тендерної пропозиції. Надати підтвердження оплати на жилети сигнальні та каски захисні (виписка з банку або інший платіжний документ) вищезазначених засобів.
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть 2.2. У довідці зазначається обов’язкова наявність зокрема не менше 1 головного інженера, 1 інженера у частині кошторисної документації, 1 виконавця робіт, 5 працівників робітничих професій. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод; повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому (з додатком) про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера, головного інженера Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому (з додатком) про освіту виконавця робіт (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництво. Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті для інженерно-технічних працівників і робітників Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції та до завершення дії договору, окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника. Для головного інженера Учасник повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання праці (перевірку знань безпечних методів виконання робіт та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки), а саме: - виконання робіт з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Копії медичних книжок працівників, які зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1 та копію медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, чинні до завершення дії договору. Штатний розпис Учасника. Наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію усіх працівників, які зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1.
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації: 3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту або будівництва виконаний в 2021-2023 роках . Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору з зазначенням посилання на договір в системі зкупівель прозорро. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. Виписка чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024 році.
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Способи підтвердження:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 807 Дарницького району м. Києва, вул. Бориспільська, 51 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати баланс та звіт про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період які мають свідчити про ведення господарської діяльності підприємством, а саме сума рядка чистий дохід від реалізації товарів робіт і послуг повинена бути не менше ніж 40% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності.
Статус: Активна
Дата створення: 04-10-2024, 10:49:49
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ