Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 52 611 436,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 263 057,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 263 057,18 UAH |
| Замовник: | Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 05583176 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кнюкшта Олеся Володимирівна |
| Телефон: | 380487535284 |
| E-mail: | 0110kozub@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 67570, Україна, Одеська область,Одеський р-н, селище міського типу Чорноморське, вулиця Гвардійська, будинок 19 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено наступне: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема: 5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. На виконання даної вимоги Учасником завантажено файл 25. Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників.pdf. Згідно наданої Довідки №08/05-195 від 21.10.2024р. про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників у стовпчику 3 «Посада/спеціальність, розряд» відсутні відомості про наявність у працівників спеціальності та розряду. 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів: 5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). 5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 7 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. На виконання вимоги зазначеної у п.п. 5.3.2. у складі тендерної пропозиції Учасником надано файл 32. Акт літ В.pdf , який містить акти виконаних робіт за Формою КБ-2в та КБ-3 за аналогічним договором «Реставрація головного корпусу літера В, який є частиною комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 1», розташованого за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» (Коригування)». При розгляді даного файлу було виявлено наступні невідповідності: - В Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2020р. на суму 555,73757 грн. відсутній підпис та печатка Генпідрядника (підрядника). - В Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2020р. на суму 3029,10000 грн. відсутні відомості про місяць виконання робіт. - В Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2020р.на суму 252,90000 грн. відсутня дата та місяць підписання довідки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2020р. на суму 555,73757 грн.; 2. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2020р. на суму 3029,10000 грн.; 3. Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2020р. на суму 252,90000 грн.; 4. Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників із зазначенням спеціальності та розряду працівників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.