Період оскарження умов закупівлі - по 09-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 299 998,48 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 499,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,Бородянка, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) П. 3 ч. 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до ТД для підтвердження інформації, наведеної у довідці про наявність аналогічних договорів, Учасник має надати: - скановані оригінали або копії договорів (не менше трьох), зазначених у довідці (в тому числі всіх додатків до них, додаткових угод та інших невід’ємних частин договору), виконаних у повному обсязі та актів виконаних робіт до них, які підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі; - позитивні листи-відгуки від замовників робіт по всіх зазначених у довідці аналогічних договорах копії договору з підписом та відтиском печатки замовників, із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір про виконання капітального/поточного ремонту, які підтверджують факт виконання робіт із заміни (встановлення) вікон та/або дверей в обсягах не менше ніж 100 кв.м. (по кожному з наданих договорів). Учасник надав лише 2 копії договорів, виконаних у повному обсязі та актів виконаних робіт до них, з листами-відгуками. На усунення даної невідповідності необхідно долучити ще один договір з актами виконаних робіт та листами-відгуками. 2) В складі тендерної пропозиції відсутній лист-згода власника Учасника згідно вимог ТД. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.