Закупівлю оголошено - 30-09-2024, 10:58. Дата останніх змін - 30-09-2024, 10:59

Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19

Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро,... Державна закупівля - UA-2024-09-30-002447-a Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-30-002447-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-30-002927-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-09-2024, 10:58
по 05-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-09-2024, 10:58
по 08-10-2024, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6600000
6 600 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:33 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:66 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984624 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Євгенія Попова
Телефон:+380980706521
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поточного ремонту пе ...
6 600 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19

1
послуга
49069 Україна Дніпропетровська область Дніпро просп. Богдана Хмельницького, 19
по 25-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-09-2024, 10:59:43
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-09-2024, 10:58:45
Експортовано:30-09-2024, 10:58:45
Тип документа: Тендерна документація
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1% від очікуваної вартості і складає – 66 000,00 грн. (шістдесят шість тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії/заяву, учасник обов’язково має надати такий договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції (та/або зарахування коштів забезпечення тендерної пропозиції на вказаний рахунок) та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Найменування Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради; Місцезнаходження: 49049, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19; Код ЄДРПОУ: 01984624 IBAN UA263052990000026008050504357 в АТ КБ «ПриватБанк» МФО 305299
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Способи підтвердження:
Документ
1.1. Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, необхідного для надання послуг, з зазначенням про місцезнаходження інструменту. 1.2. Інструмент повинен бути в необхідній кількості, в робочому стані та готовим до надання послуг. Надати гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції (надається на фірмовому бланку (за наявності) учасника з вихідним номером та датою). , 1.1. Довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, необхідного для надання послуг, з зазначенням про місцезнаходження інструменту. 1.2. Інструмент повинен бути в необхідній кількості, в робочому стані та готовим до надання послуг. Надати гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції (надається на фірмовому бланку (за наявності) учасника з вихідним номером та датою).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Способи підтвердження:
Документ
2.1. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для надання послуг згідно технічної інформації та вимог Додатку №2, які мають необхідні знання, діючі допуски до роботи та досвід, необхідний для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки, місяці або дні) на усіх зазначених працівників. 2.2.Обов’язкова наявність в штаті або в договірних відносинах, співробітника на підприємстві який має кваліфікаційний сертифікат інженера в частині технологія будівельного виробництва, інженера кошторисника та інженера з охорони праці, який має відповідну підготовку у відповідності до Статті 15 Закону України від 14.10.1992 № 2694-XII Про охорону праці (надати скан-копії ). 2.3. До довідки додати документ на кожного працівника: - документи, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником: штатний розпис, або трудові договори, або трудові книжки, або накази, або договори ЦПХ тощо. - надати картки працівників (форма додаток 7) та медичні довідки (форма додаток 8) відповідно до п 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ України, 21.05.2007 №246 та медичні довідки, які підлягають попередньому (періодичному) медичном оглядам. На виконання ст.17 Закону України «Про охорону праці» та Порядку проведення медичних оглядів надати вищезгадані документи на кожного працівника вказаного в Довідці про наявність працівників. 2.4. Не допускається залучення до надання послуг виконробів за сумісництвом. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. , 2.1. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для надання послуг згідно технічної інформації та вимог Додатку №2, які мають необхідні знання, діючі допуски до роботи та досвід, необхідний для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки, місяці або дні) на усіх зазначених працівників. 2.2.Обов’язкова наявність в штаті або в договірних відносинах, співробітника на підприємстві який має кваліфікаційний сертифікат інженера в частині технологія будівельного виробництва, інженера кошторисника та інженера з охорони праці, який має відповідну підготовку у відповідності до Статті 15 Закону України від 14.10.1992 № 2694-XII Про охорону праці (надати скан-копії ). 2.3. До довідки додати документ на кожного працівника: - документи, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником: штатний розпис, або трудові договори, або трудові книжки, або накази, або договори ЦПХ тощо. - надати картки працівників (форма додаток 7) та медичні довідки (форма додаток 8) відповідно до п 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ України, 21.05.2007 №246 та медичні довідки, які підлягають попередньому (періодичному) медичном оглядам. На виконання ст.17 Закону України «Про охорону праці» та Порядку проведення медичних оглядів надати вищезгадані документи на кожного працівника вказаного в Довідці про наявність працівників. 2.4. Не допускається залучення до надання послуг виконробів за сумісництвом. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Способи підтвердження:
Документ
3.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Учасниками зазначається та надається не менше ніж один аналогічний договір, укладений та виконаний у 2023 році. Довідку яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, найменування замовника. 3.2. До довідки надаються копія (оригінал) аналогічного договору. Зазначений договір може надаватись без додатків та додаткових угод оригінал позитивного листа відгуку, який виданий замовником (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору (у разі надання копій з орігіналу позитивного листа відгука, таку копію Участником має бути засвітчено належним чином). Зазначений лист відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. По зазначеному у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua. У розумінні даної тендерної документації, аналогічними вважатимуться договори на надання послуг за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи в лікарнях (медичних закладах), які під час надання послуг продовжують експлуатуватися за своїм основним функціональним призначенням (триває лікувальний процес, обслуговування та прийом населення тощо). , 3.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Учасниками зазначається та надається не менше ніж один аналогічний договір, укладений та виконаний у 2023 році. Довідку яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, найменування замовника. 3.2. До довідки надаються копія (оригінал) аналогічного договору. Зазначений договір може надаватись без додатків та додаткових угод оригінал позитивного листа відгуку, який виданий замовником (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору (у разі надання копій з орігіналу позитивного листа відгука, таку копію Участником має бути засвітчено належним чином). Зазначений лист відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. По зазначеному у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua. У розумінні даної тендерної документації, аналогічними вважатимуться договори на надання послуг за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи в лікарнях (медичних закладах), які під час надання послуг продовжують експлуатуватися за своїм основним функціональним призначенням (триває лікувальний процес, обслуговування та прийом населення тощо).
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту першого поверху будівлі головного корпусу приміщень № 1, 3, 14, 91, 92, 93, I, II КНП «МКЛ №16» ДМР за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність фінансової спроможності
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2024, 10:58:43
Способи підтвердження:
Документ
4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник закупівлі має надати фінансову звітність. Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за останній звітний період. 4.2.Якщо учасник закупівлі є новоствореним (працює менше року), то надається фінансова звітність за період роботи. 4.3. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. * В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг). , 4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник закупівлі має надати фінансову звітність. Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за останній звітний період. 4.2.Якщо учасник закупівлі є новоствореним (працює менше року), то надається фінансова звітність за період роботи. 4.3. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. * В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ