Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 288 009,35 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 880,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 400 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Чміль Анна Миколаївна |
| Телефон: | 380445061076 |
| E-mail: | Anna.ChmilST@Ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
0 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника по Закупівлі. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, надано: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та скановану копію Договору №30/12-2019 від 30.12.2019 з ПАТ «Харківгаз» на здійснення «Будівельно-монтажних робіт з електрохімічного захисту від корозії підземних комунікацій на об’єктах Замовника», при цьому Замовником в ТД встановлено, що є «аналогічним договором». В наданому Учасником договорі, визначений як «аналогічний договір», відсутні роботи такі яка:нове будівництво та/або реконструкція та/або ремонт (облаштування) установок катодного захисту або по об’єкту/ам будівництва у складі яких були, в тому числі роботи з будівництва та/або ремонту установок катодного захисту та невиконана вимога Замовника щодо виконання аналогічного договору за 2020-2024рр. Учаснику, на виконання вимог пункту 1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, необхадно завантажити оновлену довідку, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2020-2024рр., де предметом закупівлі/ або у складі робіт, виконувались роботи, які підпадають під визначення «аналогічний договір». Також, Учаснику необхідно завантажити документи, згідно переліку зазначеному в пп. 1.2 пункту 1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
1. Відповідно до п.п 2.1 п.2 Розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасник повинен надати, зокрема: 2.1 Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (машини, механізми, обладнання) необхідної для виконання робіт. *У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власний», учасник надає скан-копії документів, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, договір оренди, договір підряду (обладнання субпідрядника /співвиконавця), договір надання послуг, тощо). На виконання зазначених вимог Учасник надав: довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.10.2024 р. №б/н; договори та підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Аналіз зазначених документів дає можливість встановити наступні невідповідності між довідкою та підтверджувальними документами: - п.3 та п.4 довідки зазначено про наявність транспортних засобів VOLKSWAGEN TRANSPORTER, вантажний бортовий та VOLKSWAGEN TRANSPORTER, вантажний бортовий обладнаний гідравлічним навантажувачем згідно договору оренди 881 від 20.08.2021. В той же час в ТП відсутні акти приймання-передачі передбачені п.3 договору, що не дає можливості підтвердити наявність в Учасника зазначеного майна; - п.5 та п.6 в довідці зазначено Спеціалізований причіп ПР-платформа САНТЕЙ, тип TR/A4/3051, комерційний опис 3000-51 АЕ9034ХК, та траншеєкопач DITCH WHITCH RT45 62698АЕ, договір оренди 1398 від 25.11.2021. В той же час в договорі оренди тип Спеціалізованого причіпа ПР-платформа САНТЕЙ зазначений TR3/A4/3051. Надано договір оренди 1398 від 25.11.2021 р., який не містить акт приймання-передачі передбаченого п.3 договору, що не дає можливості підтвердити наявність в Учасника зазначеного майна; - п.7 довідки зазначено про наявність Бурової установки УРБ-2,5А на базі КАМАЗ 4310 38891ЕВ згідно договору оренди №04/12/23 від 04.12.24. В той же час в ТП відсутні акти приймання-передачі передбачені п.3.2 договору, що не дає можливості підтвердити наявність в Учасника зазначеного майна. Крім того договір містить дату укладення 04.12.2023 р. - п.8 та п.9 довідки зазначено про наявність екскаватора-навантажувача JCB 3CX SITEMASTER 12813АР та автокрана вантажністтю 25т КС 55727-1 МАЗ-630303 АЕ9731ВМ, підстава використання – оренда (договір №ВТ2024/127П від 18.09.2024). В той же час, в складі ТП надано договір №ВТ2024/127П від 18.09.2024р. про надання послуг. 2. Учасником відповідно до п.п 6.2 п.6 Розділу 1 Додатку 2 до ТД не надано довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складену в довільній формі* або згідно Форми №3 цього Додатку. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: - належним чином оформлену Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (машини, механізми, обладнання) необхідної для виконання робіт та відповідні документи, що вимагаються умовами тендерної документації; - довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складену в довільній формі* або згідно Форми №3 цього Додатку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.