Закупівлю оголошено - 24-09-2024, 14:37. Дата останніх змін - 24-09-2024, 14:38

Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з... Державна закупівля - UA-2024-09-24-009069-a Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») від замовника Сумський державний університет від 9/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-24-009069-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-24-002885-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-09-2024, 14:37
по 21-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-09-2024, 14:37
по 24-10-2024, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00

Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток”, джерелом надходження яких є грант який залучається відповідно до Угоди про Грант, укладеною між Україною та Європейським інвестиційним банком (надалі – «ЄІБ») від 17 грудня 2018 року, та ратифікованої Законом України від 16 квітня 2020 року №560-IX «Про ратифікацію Угоди про грант Фонду Е5Р (Проєкт "Вища освіта України") між Україною та Європейським інвестиційним банком» (надалі – «Угода про Грант»). Кошти гранту - міжнародної технічної допомоги (надалі «МТД») надаються в рамках реалізації проєкту МТД «Вища освіта України» зареєстрованому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15 лютого 2002 р., реєстраційна картка проєкту № 5415 від 12.02.2024. В рамках закупівлі передбачено звільнення від ПДВ відповідно до статті 197.11 Податкового кодексу України.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
46701492.5
46 701 492,50 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:233 507,46 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:150 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Сумський державний університет
ЄДРПОУ:05408289 Досьє YouControl
Контактна особа:Кривич Олена
Телефон:380542687857
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, будинок 116
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт плавального ...
46 701 492,50 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

1
робота
40007 Україна Сумська область Суми вул. Харківська, будинок 116
по 30-11-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 14:37:54
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 14:38:13
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00грн.* *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, з накладанням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або в банку, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), цей банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених далі у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Способи підтвердження:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
1. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Таке забезпечення надається у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої згідно п.2 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Розмір забезпечення складає 5 % вартості договору. 3. Строк дії забезпечення охоплює строк виконання робіт. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або в банку, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), цей банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. 4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п. 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Способи підтвердження:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка за формою Додатку 5 тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 тендерної документації, як мінімум: - складське приміщення (не менше 1 одиниці); - автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 5 тон (не менше 2 одиниць); - автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 15 тон (не менше 2 одиниць). На підтвердження наявності власного складського приміщення Учасник надає: скановану копію витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно або скановану копію договору купівлі - продажу або скановану копію договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності. На підтвердження наявності власного обладнання на кожну одиницю такого обладнання учасник надає: скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору купівлі-продажу або договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності на кожну одиницю обладнання. Якщо учасник НЕ є власником складського приміщення та обладнання то він повинен надати: скан-копію договору оренди(найму)/ договору суборенди (піднайму) / договору лізингу/ договору надання послуг/договору позички або іншого документу, що підтверджує право використання на весь строк виконання робіт.* * у разі якщо чинним законодавством України встановлено вимогу щодо нотаріального посвідчення відповідного виду договору, то учасник надає скан-копію нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу/ договору дарування/договору оренди (найму)/договору суборенди (піднайму)/договору лізингу/договору надання послуг/договору позички. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 тендерної документації (та сканами підтвердних документів) .
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка за формою Додатку 6 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності працівників, а саме: ― Головного інженера (10 і більше років стажу роботи на посадах за фахом); Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія», кваліфікація інженер-будівельник; ― Інженера-будівельника (5 і більше років стажу роботи на посадах за фахом); Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія» кваліфікація інженер-будівельник; ― Інженера з охорони праці (3 і більше років стажу роботи на посадах за фахом); Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія» / «Міське будівництво та господарство», кваліфікація інженер-будівельник; ― Робітників з виконання будівельних робіт ( 23 і більше осіб із загальним стажем роботи 5 і більше років на посадах за фахом для кожної*) * посада працівника має входити до одного з перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327: 712 «Будівельники будівель і споруд»; 713 «Будівельники-лицювальники та подібні до них професійні назви робіт»; 7139 «Укрупнені професії кваліфікованих робітників у будівництві»; 714 «Маляри та чистильники структурних частин будівель»; 7212 «Зварники та газорізальники»; 7213 «Робітники, що працюють з тонколистовим металом»; 7214 «Заготівники та монтажники металоконструкцій»; 7215 «Такелажники та робітники, що зрощують канати»; 7219 «Укрупнені професійні назви робіт формувальників, зварників, прокатників, бляхарів та монтажників металоконструкцій»; 724 «Механіки та монтажники електричного та електронного устаткування». На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії наказів або трудових договорів, а також скановані копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника)*. * Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 тендерної документації (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником) .
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації. Скановані копії підтверджуючих документів: -аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.3.1-5.3.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 30.06.2024) із вартістю кожного договору не менше 30% ) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 14 010 447,80грн. (чотирнадцять мільйонів десять тисяч чотириста сорок сім грн. 80 коп.). Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані Учасником саме на роботи капітального ремонту / реконструкції /нового будівництва, тощо будівель чи споруд, тощо із застосуванням заходів підвищення енергоефективності / енергоефективних заходів / термосанації / термомодернізації, тощо. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Способи підтвердження:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Для Учасників торгів: ― юридичних осіб - сканованого Балансу Учасника (форма № 1) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*; ― юридичних осіб - суб’єктів малого підприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма № 1-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*; ― юридичних осіб - суб’єктів мікропідприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма № 1-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*; ― фізичних осіб-підприємців — сканованої Декларації про доходи, одержані за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., або сканованого звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., якщо Учасник платник єдиного податку.* *у разі, якщо учасник торгів є юридична, фізична особа-підприємець чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5.4.1 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Фінансова спроможність учасника закупівлі є прийнятною, якщо за результатами наданих вище документів – мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за будь-які 3 роки протягом періоду від 01.01.2018 до 31.12.2023 включно, становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник, який не може надати у повному обсязі (за три роки) копії документів передбачених підпунктами 5.3.1, 5.3.2 пункту 5.3 Розділу ІІІ тендерної документації через те, що учасник не здійснював свою діяльність у відповідних періодах, надає у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копії документів передбачених підпунктами 5.3.1, 5.3.2 пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації за кожен наявний повний рік у період з 2018 по 2023 включно. У такому випадку, під час визначення середнього арифметичного значення річних оборотів учасника за 3 роки, розмір річного доходу за кожен рік, щодо якого учасник не надає копій документів, передбачених підпунктами 5.3.1, 5.3.2 пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації, приймається за 0 (нуль). Наприклад: учасник розпочав свою діяльність у 2022 році, та не може надати копій документів фінансової звітності за три роки. Такий учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копію фінансової звітності за наявні повні роки – 2022 і 2023 рік. Згідно інформації, яка міститься у наданих учасником документах, обсяг річного доходу учасника за 2022 рік становить 30 000 000 грн., а за 2023 рік – 60 000 0000 грн, -- у такому разі розмір середньорічного доходу учасника (середнє арифметичне значення річних оборотів) за три роки буде визначений як (30 000 000 + 60 000 000 +0)/3=30 000 000 грн. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
Статус: Активна
Дата створення: 24-09-2024, 14:35:55
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ