Закупівлю оголошено - 20-09-2024, 12:41. Дата останніх змін - 25-11-2024, 00:00

Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області

Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області... Державна закупівля - UA-2024-09-20-006301-a Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області від замовника Київське квартирно-експлуатаційне управління від 9/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-20-006301-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-20-008079-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-09-2024, 12:41
по 05-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-09-2024, 12:41
по 08-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 08-10-2024, 11:09
по 08-10-2024, 11:32

Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2784506
2 784 506 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:27 845,06 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:13 922 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Київське квартирно-експлуатаційне управління
ЄДРПОУ:22991617 Досьє YouControl
Контактна особа:Коваль Людмила
Телефон:380978579998
E-mail:kkeu-tender2@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Капітальний ремонт системи вод ...
2 784 506 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-10-2024, 11:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 01-10-2025
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСВІТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-11-2024 по 27-11-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Вишгород, вул. Шолуденка, будинок 1, офіс 5, 07302, Кирієнко Роман
Остаточна пропозиція:
2 527 251 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 784 506 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-11-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСВІТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-10-2024 по 26-10-2024
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Вишгород, вул. Шолуденка, будинок 1, офіс 5, 07302, Кирієнко Роман
Остаточна пропозиція:
2 527 251 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 784 506 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-11-2024, 17:10
Період подачі оскарження:
по 19-11-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-11-24, 15:36:05
24

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОСВІТ» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників, зокрема, але не виключно, кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства). Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником надано довідки у довільній формі з переліком працівників відповідної кваліфікації та не підтверджено документами (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) на наступних працівників: Духота Д.С.,Кацімон В.Л., Цифра В.Ю., Куліш Р.Ю., Гнитка І.Я., Кулакевич Н.М. Учасником не надано свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Учасником не надано сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами) за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. 2) Відповідно до пункту 1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається статут або інший установчий документ учасника. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Учасником надано статут в редакції 2020 року та не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника. 3) Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 1 Замовником вимагається подання учасником копій дозвільних документів (декларація або інше) що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. У разі, якщо отримання дозволу/ліцензії/декларації (або іншого документу, який посвідчує їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником у складі пропозиції не надано копій дозвільних документів (декларація або інше) що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки або лист-пояснення причин неподання. 4) Відповідно до пункту 3 частини 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо). Учасником не надано протокол зборів засновників щодо обрання директора. 5) Відповідно до пункту 10 додатку 4 учасник зобов’язаний зазначити реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасник не зазначив реквізити банку АТ «Банк Альянс», яким видано банківську гарантію, та не надав довідку про відсутність кредитної заборгованості з АТ «Банк Альянс» на виконання вимог пункту 7 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. 6) Додатком №5 до тендерної документації вид договірної ціни визначено як «динамічна», Учасником вид договірної ціни визначено як «тверда». Учаснику необхідно скоригувати вид договірної ціни з «твердої» на «динамічну». 7) Учаснику необхідно скоригувати середньомісячну тривалість виконання будівельних робіт для середнього розряду 3,8 при 40-ка годинному робочому тижні на 173,83. 8) Пунктом 5.15 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 (далі-Настанова) передбачено можливість визначення розміру загальновиробничих витрат за показниками наведеними в Додатках №18 та №19 Настанови. Вид будівельних робіт, що передбачені Додатком № 3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» відносяться до п.8 Додатку №18 Настанови «Зовнішні мережі (водопровід, каналізація, теплопостачання, гозопровід). Відповідно до примітки №1 до Додатку №18 Настанови «Показники наведені у пунктах 8, 9, 12, 13, 15, 16 застосовуються по всьому комплексу робіт, включаючи будівельні роботи (земляні, спорудження телефонної каналізації тощо)». Учасником враховано показники для визначення розміру загальновиробничих витрат за видами робіт, що не відповідає вимогам примітки №1 до Додатку №18 КНУ Настанови. Учаснику необхідно скоригувати показники для визначення розміру загально виробничих витрат на ті, що передбачені п.8 Додатку №18 Настанови. 9) Додатком №5 до тендерної документації Замовником від Учасника вимагається надання розрахунку розміру кошторисного прибутку Учасника, адміністративних та загальновиробничих витрат Учасника. Учасником розрахунки у складі пропозиції не надано. Учасник зобов’язаний надати розрахунки розміру кошторисного прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат. 10) Учаснику необхідно прирівняти вартість електричної енергії до «0». 11) Замовником було внесено зміни у склад тендерної документації, а саме – оприлюднено специфікацію основних матеріалів/виробів/конструкцій. Учасником у складі кошторисної документації зміни не враховано. Учаснику необхідно врахувати зміни, внесені Замовником у складі своєї кошторисної документації. 12) Учасником, у складі кошторисної документації, враховано вартість експлуатації будівельної техніки (вантажопідйомні машини та механізми, землерийні механізми), наявність яких на балансі Учасника у власності, та/або за договорами надання послуг/оренди не підтверджується довідкою № 17/10 від 05.10.2024 р. «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Враховано будівельні машини та механізми з однаковими характеристиками у різних варіантах, з різними вартостями. Учаснику неообхідно вартість експлутації будівельної техніки з однаковими характеристиками, яка врахована у складі кошторисної документації привести до одного варіанту, вартість визначити у відповідності до вимог Настанови. Наявність будівельної техніки підтвердити відповідними підтвердними документами(договір оренди/надання послуг, підтвердження взяття на баланс) Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОСВІТ» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - підтвердних документів на вказаних працівників згідно довідки про наявність працівників; - свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4(зі змінами), за останній звітний період з квитанцією про отримання; - довідки в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції; - копій дозвільних документів (декларація або інше) що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки або лист-пояснення причин неподання; - протокол зборів засновників щодо обрання директора; - Додатку 4 до тендерної документації та довідки про відсутність кредитної заборгованості з АТ «Банк Альянс», яким видана банківська гарантія; - скоригованої кошторисної документації у відповідності до викладених зауважень та підтвердних документів на будівельну техніку.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-11-24, 15:36:05
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Героїв Сталінграда проспект, 12 Г, офіс 1, 04210, Хасанов Андрій Андрій
Остаточна пропозиція:
2 527 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 610 792,08 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-10-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-10-24, 15:28:19
24

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорекс -Безпека руху» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Додатком №5 до тендерної документації вид договірної ціни визначено як «динамічна», Учасник вид договірної ціни визначено як «тверда»; 2. Розмір кошторисної заробітної плати для середнього розряду виконання робіт 3,8, при 40-ка годинному робочому тижні, необхідно скоригувати до рівня 13 707,89; 3. Додатком №5 до тендерної документації передбачено визначення розміру кошторисного прибутку Учасника з врахуванням показників, що передбачені Додатком №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 з урахуванням виду об’єкту будівництва та виду робіт. Замовником вид об’єкту будівництва визначено як «Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечко №**, Київської області» Показник для визначення розміру кошторисного прибутку 22,50 грн/люд.год (п.1 Додатку №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), врахований Учасником у складі своєї пропозиції, використовується для визначення розміру кошторисного прибутку на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними наслідками (СС3) не відповідає визначеному Замовником виду будівництву. Учаснику необхідно скоригувати показник для визначення розміру кошторисного прибутку необхідно скоригувати на 7,69 грн/люд.год. (п.4 Додатку №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») 4. Додатком №5 до тендерної документації передбачено визначення розміру адміністративних витрат Учасника з врахуванням показників, що передбачені Додатком №27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 з урахуванням виду об’єкту будівництва та виду робіт. Замовником вид об’єкту будівництва визначено як «Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечко №**, Київської області» Показник для визначення розміру адміністративних витрат 5,66 грн/люд.год (п.1 Додатку №27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), врахований Учасником у складі своєї пропозиції, використовується для визначення розміру адміністративних витрат на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними наслідками (СС3) не відповідає визначеному Замовником виду будівництву. Учаснику необхідно скоригувати показник для визначення розміру адміністративних витрат необхідно скоригувати на 3,89 грн/люд.год. (п.4 Додатку №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») 5. Пунктом 5.15 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 передбачено можливість визначення розміру загальновиробничих витрат за показниками наведеними в Додатках №18 та №19 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281. Вид будівельних робіт, що передбачені Додатком №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» відносяться до п.8 Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 «Зовнішні мережі (водопровід, каналізація, теплопостачання, гозопровід). Відповідно до примітки №1 до Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 «Показники наведені у пунктах 8, 9, 12, 13, 15, 16 застосовуються по всьому комплексу робіт, включаючи будівельні роботи (земляні, спорудження телефонної каналізації тощо). Учасником враховано показники для визначення розміру загальновиробничих витрат за видами робіт, що не відповідає вимогам примітки №1 до Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281. Учаснику необхідно скоригувати показники для визначення розміру загально виробничих витрат на ті, що передбачені п.8 Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281. 6. У складі Договірної ціни учасника враховані матеріали постачання Замовником (П.173 – П.182 локального кошторису №06-01-01). Тендерною документацією «Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка №** Київської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» не передбачено постачання матеріалів та обладнання Замовником Учаснику для виконання будівельних робіт. Учасник зобов’язаний врахувати вартість усіх матеріалів та обладнання у складі своєї цінової пропозиції. 7. Додатком №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» П.53 передбачено прокладання вініпластових труб, що поставляються прямими трубами довжиною 5-7 м, по основі підлоги, діаметр умовного проходу до 32 мм, П.54 передбачено Ззатягування першого проводу перерізом понад 6 мм2 до 16 мм2 в труби(кабель ВВГнг4-4мм). Зазначені вище роботи враховані Учасником у складі локального кошторису №06-01-01 без врахування вартості необхідних для їх матеріалів. Матеріали необхідні для виконання зазначених вище робіт «Труба ПВД/ПНД 32 мм», П.177 локального кошторису №06-01-01 та «Кабель з мідними жилами перерізом 4х4,0 мм2 ВВГнг-066кВ», П.178 локального кошторису №06-01-01 враховані як матеріали постачання Замовником. Тендерною документацією «Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка №** Київської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» не передбачено постачання матеріалів та обладнання Замовником Учаснику для виконання будівельних робіт. Учасник зобов’язаний врахувати вартість матеріалів необхідних для виконання робіт передбачених П.53 та П.54 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» 8. Додатком №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» П.22, П.32, П.38, П.44 передбачено монтаж пристрою та підключення кабелів або проводів зовнішньої мережі до апаратів та приладів ввіднорозподільного пристрою ВРУ сумарно – 4 шт. Перелічені вище пункти Додатку №3 відображають роботи з установки блоків керування насосами, та враховані Учасником у складі локального кошторису №06-01-01. Блоки управління насосами враховані у складі локального кошторису №06-01-01 П.175 – 1шт та П.176 – 1шт у недостатній кількості, та як матеріали постачання Замовником. Тендерною документацією «Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка №** Київської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» не передбачено постачання матеріалів та обладнання Замовником Учаснику для виконання будівельних робіт. Учасник зобов’язаний привести у відповідність кількість блоків управління насосами (П.175, П.176 локального кошторису №06-01-01) та врахувати вартість блоків. 9. Учасником, П.8 у складі локального кошторису №06-01-01, відповідно до П.8 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» враховано виконання робіт з улаштування піщаної основи під трубопроводи за РЕКНб КБ23-1-1. Врахована учасником РЕКНб відноситься до збірника КНУ РЕКНб на будівельні роботи, та застосовується визначення складу і потреби в ресурсах (витрати труда робітників, зайнятих на будівельних роботах, монтажників і робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів; будівельних машин і механізмів; будівельних матеріалів, виробів і конструкцій), необхідних при визначенні вартості нового будівництва, реконструкції, діючих підприємств, будівель і споруд (при визначенні прямих витрат). Замовником вид об’єкту будівництва визначено як «Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечко №**, Київської області». Для визначення вартості виконання робіт на об’єктах капітального ремонту доцільно використовувати збірник КНУ РЕКНр «Ремонтно будівельні роботи». Відповідно до п.2.4 Р.2 «ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» Вказівок щодо застосування КНУ РЕКНр: «Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46 «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9 «Металеві конструкції» без застосування зазначеного коефіцієнта». У складі збірника №16 «Зовнішні інженерні мережі» КНУ РЕКНр враховано РЕКНр КР16-40-1 «Улаштування піщаної основи під трубопроводи», яку доцільно використовувати при визначенні вартості робіт передбачених П.8 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів». Учаснику необхідно виконати заміну РЕКНб КБ23-1-1 на РЕКНр КР16-40-1. 10. П.20, 21 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» передбачено прокладання поліетиленових трубопроводів ф63, ф110мм довжиною 14 та 3 м.п. відповідно. Учасником, у складі локального кошторису №06-01-01, враховано роботи П.20, 21 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» з використання РЕКНб КБ22-8-2 для трубопроводу ф63мм та КБ22-8-4 для прокладання трубопроводів ф110мм. Застосовані учасником РЕКНб використовуються для визначення вартості робіт з прокладання сталевих водопровідних труб, що не відповідає передбаченому П.20, 21 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів». Учаснику необхідно замінити РЕКНб КБ22-8-2 та КБ22-8-4 на РЕКНб КБ22-11-2 та КБ22-11-3. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ ««Дорекс-Безпека руху» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель оновлених документів, що враховують виправлені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-10-24, 15:28:19

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 527 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 610 792,08 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
немає
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Договір повинен бути чинним не менше ніж до кінця поточного року.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників: - головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років); - інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства); - кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства); Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Якщо працівників у штат учасника взято після періоду, за який формується така звітність, учасником, для підтвердження наявності цих працівників, додатково подається довідка у довільній формі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові прийнятих осіб. Також учасник зобов’язаний надати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається встановленим порядком до відповідного державного органу з квитанцією про його прийняття.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Довідка з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору(-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Також Учасник надає до кожного договору що зазначені в довідці, копію виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів), з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (актів виконаних робіт, або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше) та копію(-ї) позитивного(-них) відгуку(-ків) від замовника, з інформацією про якість, своєчасність, найменування виконаних робіт з зазначенням дати та номеру договору, виданий не раніше 2023 року (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувані роботи, об’єктом будівництва яких є будинки та будівлі що виконані за бюджетні кошти.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за за попередній рік.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСВІТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 527 251 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 784 506 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Договір повинен бути чинним не менше ніж до кінця поточного року.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників: - головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років); - інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства); - кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства); Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Якщо працівників у штат учасника взято після періоду, за який формується така звітність, учасником, для підтвердження наявності цих працівників, додатково подається довідка у довільній формі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові прийнятих осіб. Також учасник зобов’язаний надати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається встановленим порядком до відповідного державного органу з квитанцією про його прийняття.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Довідка з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору(-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Також Учасник надає до кожного договору що зазначені в довідці, копію виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів), з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (актів виконаних робіт, або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше) та копію(-ї) позитивного(-них) відгуку(-ків) від замовника, з інформацією про якість, своєчасність, найменування виконаних робіт з зазначенням дати та номеру договору, виданий не раніше 2023 року (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувані роботи, об’єктом будівництва яких є будинки та будівлі що виконані за бюджетні кошти.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за за попередній рік.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено20-09-2024, 12:41:56
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-09-2024, 17:20:38
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-10-2024, 16:08:57
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-09-2024, 17:19:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-09-2024, 17:19:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-10-2024, 16:08:12
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено20-09-2024, 12:37:02
            Тендерна документація
            публічний Видалено30-09-2024, 17:18:01
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-10-2024, 16:07:35
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              2. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              4. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              5. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              1. Забезпечення виконання договору
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 13 922 (Тринадцять тисяч дев’ятсот двадцять дві) грн.00 коп. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис. Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня що слідує наступним за останнім днем подання тендернихт пропозицій. Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія (Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».); — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу або рішення про його оновлення. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Київське квартирно-експлуатаційне управління Місцезнаходження Замовника: проспект Повітрофлотський, 30, м. Київ, 03186 Назва банку та його адреса: Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за за попередній рік.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору(-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Також Учасник надає до кожного договору що зазначені в довідці, копію виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів), з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (актів виконаних робіт, або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше) та копію(-ї) позитивного(-них) відгуку(-ків) від замовника, з інформацією про якість, своєчасність, найменування виконаних робіт з зазначенням дати та номеру договору, виданий не раніше 2023 року (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання будівельних робіт, а саме будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувані роботи, об’єктом будівництва яких є будинки та будівлі що виконані за бюджетні кошти.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників: - головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років); - інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства); - кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства); Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Якщо працівників у штат учасника взято після періоду, за який формується така звітність, учасником, для підтвердження наявності цих працівників, додатково подається довідка у довільній формі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові прийнятих осіб. Також учасник зобов’язаний надати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається встановленим порядком до відповідного державного органу з квитанцією про його прийняття.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Договір повинен бути чинним не менше ніж до кінця поточного року.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-09-2024, 12:41:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ