Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 784 506 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 845,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 13 922 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
9 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОСВІТ» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників, зокрема, але не виключно, кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства). Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником надано довідки у довільній формі з переліком працівників відповідної кваліфікації та не підтверджено документами (штатний розпис (найменування посад без зазначення посадових окладів), накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) на наступних працівників: Духота Д.С.,Кацімон В.Л., Цифра В.Ю., Куліш Р.Ю., Гнитка І.Я., Кулакевич Н.М. Учасником не надано свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Учасником не надано сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами) за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. 2) Відповідно до пункту 1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається статут або інший установчий документ учасника. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Учасником надано статут в редакції 2020 року та не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника. 3) Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 1 Замовником вимагається подання учасником копій дозвільних документів (декларація або інше) що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. У разі, якщо отримання дозволу/ліцензії/декларації (або іншого документу, який посвідчує їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником у складі пропозиції не надано копій дозвільних документів (декларація або інше) що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки або лист-пояснення причин неподання. 4) Відповідно до пункту 3 частини 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо). Учасником не надано протокол зборів засновників щодо обрання директора. 5) Відповідно до пункту 10 додатку 4 учасник зобов’язаний зазначити реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасник не зазначив реквізити банку АТ «Банк Альянс», яким видано банківську гарантію, та не надав довідку про відсутність кредитної заборгованості з АТ «Банк Альянс» на виконання вимог пункту 7 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. 6) Додатком №5 до тендерної документації вид договірної ціни визначено як «динамічна», Учасником вид договірної ціни визначено як «тверда». Учаснику необхідно скоригувати вид договірної ціни з «твердої» на «динамічну». 7) Учаснику необхідно скоригувати середньомісячну тривалість виконання будівельних робіт для середнього розряду 3,8 при 40-ка годинному робочому тижні на 173,83. 8) Пунктом 5.15 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 (далі-Настанова) передбачено можливість визначення розміру загальновиробничих витрат за показниками наведеними в Додатках №18 та №19 Настанови. Вид будівельних робіт, що передбачені Додатком № 3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» відносяться до п.8 Додатку №18 Настанови «Зовнішні мережі (водопровід, каналізація, теплопостачання, гозопровід). Відповідно до примітки №1 до Додатку №18 Настанови «Показники наведені у пунктах 8, 9, 12, 13, 15, 16 застосовуються по всьому комплексу робіт, включаючи будівельні роботи (земляні, спорудження телефонної каналізації тощо)». Учасником враховано показники для визначення розміру загальновиробничих витрат за видами робіт, що не відповідає вимогам примітки №1 до Додатку №18 КНУ Настанови. Учаснику необхідно скоригувати показники для визначення розміру загально виробничих витрат на ті, що передбачені п.8 Додатку №18 Настанови. 9) Додатком №5 до тендерної документації Замовником від Учасника вимагається надання розрахунку розміру кошторисного прибутку Учасника, адміністративних та загальновиробничих витрат Учасника. Учасником розрахунки у складі пропозиції не надано. Учасник зобов’язаний надати розрахунки розміру кошторисного прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат. 10) Учаснику необхідно прирівняти вартість електричної енергії до «0». 11) Замовником було внесено зміни у склад тендерної документації, а саме – оприлюднено специфікацію основних матеріалів/виробів/конструкцій. Учасником у складі кошторисної документації зміни не враховано. Учаснику необхідно врахувати зміни, внесені Замовником у складі своєї кошторисної документації. 12) Учасником, у складі кошторисної документації, враховано вартість експлуатації будівельної техніки (вантажопідйомні машини та механізми, землерийні механізми), наявність яких на балансі Учасника у власності, та/або за договорами надання послуг/оренди не підтверджується довідкою № 17/10 від 05.10.2024 р. «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Враховано будівельні машини та механізми з однаковими характеристиками у різних варіантах, з різними вартостями. Учаснику неообхідно вартість експлутації будівельної техніки з однаковими характеристиками, яка врахована у складі кошторисної документації привести до одного варіанту, вартість визначити у відповідності до вимог Настанови. Наявність будівельної техніки підтвердити відповідними підтвердними документами(договір оренди/надання послуг, підтвердження взяття на баланс) Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОСВІТ» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - підтвердних документів на вказаних працівників згідно довідки про наявність працівників; - свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4(зі змінами), за останній звітний період з квитанцією про отримання; - довідки в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції; - копій дозвільних документів (декларація або інше) що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки або лист-пояснення причин неподання; - протокол зборів засновників щодо обрання директора; - Додатку 4 до тендерної документації та довідки про відсутність кредитної заборгованості з АТ «Банк Альянс», яким видана банківська гарантія; - скоригованої кошторисної документації у відповідності до викладених зауважень та підтвердних документів на будівельну техніку.
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорекс -Безпека руху» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка № ** Київської області) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Додатком №5 до тендерної документації вид договірної ціни визначено як «динамічна», Учасник вид договірної ціни визначено як «тверда»; 2. Розмір кошторисної заробітної плати для середнього розряду виконання робіт 3,8, при 40-ка годинному робочому тижні, необхідно скоригувати до рівня 13 707,89; 3. Додатком №5 до тендерної документації передбачено визначення розміру кошторисного прибутку Учасника з врахуванням показників, що передбачені Додатком №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 з урахуванням виду об’єкту будівництва та виду робіт. Замовником вид об’єкту будівництва визначено як «Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечко №**, Київської області» Показник для визначення розміру кошторисного прибутку 22,50 грн/люд.год (п.1 Додатку №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), врахований Учасником у складі своєї пропозиції, використовується для визначення розміру кошторисного прибутку на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними наслідками (СС3) не відповідає визначеному Замовником виду будівництву. Учаснику необхідно скоригувати показник для визначення розміру кошторисного прибутку необхідно скоригувати на 7,69 грн/люд.год. (п.4 Додатку №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») 4. Додатком №5 до тендерної документації передбачено визначення розміру адміністративних витрат Учасника з врахуванням показників, що передбачені Додатком №27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 з урахуванням виду об’єкту будівництва та виду робіт. Замовником вид об’єкту будівництва визначено як «Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечко №**, Київської області» Показник для визначення розміру адміністративних витрат 5,66 грн/люд.год (п.1 Додатку №27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), врахований Учасником у складі своєї пропозиції, використовується для визначення розміру адміністративних витрат на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними наслідками (СС3) не відповідає визначеному Замовником виду будівництву. Учаснику необхідно скоригувати показник для визначення розміру адміністративних витрат необхідно скоригувати на 3,89 грн/люд.год. (п.4 Додатку №25 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») 5. Пунктом 5.15 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 передбачено можливість визначення розміру загальновиробничих витрат за показниками наведеними в Додатках №18 та №19 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281. Вид будівельних робіт, що передбачені Додатком №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» відносяться до п.8 Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 «Зовнішні мережі (водопровід, каналізація, теплопостачання, гозопровід). Відповідно до примітки №1 до Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281 «Показники наведені у пунктах 8, 9, 12, 13, 15, 16 застосовуються по всьому комплексу робіт, включаючи будівельні роботи (земляні, спорудження телефонної каналізації тощо). Учасником враховано показники для визначення розміру загальновиробничих витрат за видами робіт, що не відповідає вимогам примітки №1 до Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281. Учаснику необхідно скоригувати показники для визначення розміру загально виробничих витрат на ті, що передбачені п.8 Додатку №18 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 28.11.2021 №281. 6. У складі Договірної ціни учасника враховані матеріали постачання Замовником (П.173 – П.182 локального кошторису №06-01-01). Тендерною документацією «Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка №** Київської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» не передбачено постачання матеріалів та обладнання Замовником Учаснику для виконання будівельних робіт. Учасник зобов’язаний врахувати вартість усіх матеріалів та обладнання у складі своєї цінової пропозиції. 7. Додатком №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» П.53 передбачено прокладання вініпластових труб, що поставляються прямими трубами довжиною 5-7 м, по основі підлоги, діаметр умовного проходу до 32 мм, П.54 передбачено Ззатягування першого проводу перерізом понад 6 мм2 до 16 мм2 в труби(кабель ВВГнг4-4мм). Зазначені вище роботи враховані Учасником у складі локального кошторису №06-01-01 без врахування вартості необхідних для їх матеріалів. Матеріали необхідні для виконання зазначених вище робіт «Труба ПВД/ПНД 32 мм», П.177 локального кошторису №06-01-01 та «Кабель з мідними жилами перерізом 4х4,0 мм2 ВВГнг-066кВ», П.178 локального кошторису №06-01-01 враховані як матеріали постачання Замовником. Тендерною документацією «Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка №** Київської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» не передбачено постачання матеріалів та обладнання Замовником Учаснику для виконання будівельних робіт. Учасник зобов’язаний врахувати вартість матеріалів необхідних для виконання робіт передбачених П.53 та П.54 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» 8. Додатком №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» П.22, П.32, П.38, П.44 передбачено монтаж пристрою та підключення кабелів або проводів зовнішньої мережі до апаратів та приладів ввіднорозподільного пристрою ВРУ сумарно – 4 шт. Перелічені вище пункти Додатку №3 відображають роботи з установки блоків керування насосами, та враховані Учасником у складі локального кошторису №06-01-01. Блоки управління насосами враховані у складі локального кошторису №06-01-01 П.175 – 1шт та П.176 – 1шт у недостатній кількості, та як матеріали постачання Замовником. Тендерною документацією «Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечка №** Київської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» не передбачено постачання матеріалів та обладнання Замовником Учаснику для виконання будівельних робіт. Учасник зобов’язаний привести у відповідність кількість блоків управління насосами (П.175, П.176 локального кошторису №06-01-01) та врахувати вартість блоків. 9. Учасником, П.8 у складі локального кошторису №06-01-01, відповідно до П.8 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» враховано виконання робіт з улаштування піщаної основи під трубопроводи за РЕКНб КБ23-1-1. Врахована учасником РЕКНб відноситься до збірника КНУ РЕКНб на будівельні роботи, та застосовується визначення складу і потреби в ресурсах (витрати труда робітників, зайнятих на будівельних роботах, монтажників і робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів; будівельних машин і механізмів; будівельних матеріалів, виробів і конструкцій), необхідних при визначенні вартості нового будівництва, реконструкції, діючих підприємств, будівель і споруд (при визначенні прямих витрат). Замовником вид об’єкту будівництва визначено як «Капітальний ремонт системи водовідведення військового містечко №**, Київської області». Для визначення вартості виконання робіт на об’єктах капітального ремонту доцільно використовувати збірник КНУ РЕКНр «Ремонтно будівельні роботи». Відповідно до п.2.4 Р.2 «ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» Вказівок щодо застосування КНУ РЕКНр: «Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46 «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9 «Металеві конструкції» без застосування зазначеного коефіцієнта». У складі збірника №16 «Зовнішні інженерні мережі» КНУ РЕКНр враховано РЕКНр КР16-40-1 «Улаштування піщаної основи під трубопроводи», яку доцільно використовувати при визначенні вартості робіт передбачених П.8 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів». Учаснику необхідно виконати заміну РЕКНб КБ23-1-1 на РЕКНр КР16-40-1. 10. П.20, 21 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» передбачено прокладання поліетиленових трубопроводів ф63, ф110мм довжиною 14 та 3 м.п. відповідно. Учасником, у складі локального кошторису №06-01-01, враховано роботи П.20, 21 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів» з використання РЕКНб КБ22-8-2 для трубопроводу ф63мм та КБ22-8-4 для прокладання трубопроводів ф110мм. Застосовані учасником РЕКНб використовуються для визначення вартості робіт з прокладання сталевих водопровідних труб, що не відповідає передбаченому П.20, 21 додатку №3 до тендерної документації «Перелік робіт та матеріалів». Учаснику необхідно замінити РЕКНб КБ22-8-2 та КБ22-8-4 на РЕКНб КБ22-11-2 та КБ22-11-3. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВ ««Дорекс-Безпека руху» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель оновлених документів, що враховують виправлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.