Закупівлю оголошено - 20-09-2024, 11:40. Дата останніх змін - 20-09-2024, 11:41

Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №16" Дніпровської міської ради, за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 19, м. Дніпро

Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприє... Державна закупівля - UA-2024-09-20-004867-a Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №16" Дніпровської міської ради, за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 19, м. Дніпро від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-20-004867-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-20-005837-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-09-2024, 11:40
по 25-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-09-2024, 11:40
по 28-09-2024, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2024, 00:00

На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
806097
806 097,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 030,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984624 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Марина Кощеєва
Телефон:+380675634136
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поточного ремонту пр ...
806 097,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №16" Дніпровської міської ради, за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 19, м. Дніпро

1
послуга
49069 Україна Дніпропетровська область Дніпро просп. Богдана Хмельницького, буд.19
по 10-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-09-2024, 11:41:56
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-09-2024, 11:40:50
Експортовано:20-09-2024, 11:40:50
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-09-2024, 11:40:50
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №16" Дніпровської міської ради, за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 19, м. Дніпро
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Способи підтвердження:
Документ
1.1. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). , 1.1. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №16" Дніпровської міської ради, за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 19, м. Дніпро
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Способи підтвердження:
Документ
2.1. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно технічної інформації та вимог Додатку № 2, які мають необхідні знання, діючи допуски до роботи та досвід, необхідний для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади, спеціальності та стажу роботи (роки, місяці або дні) на усіх зазначених працівників , 2.1. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно технічної інформації та вимог Додатку № 2, які мають необхідні знання, діючи допуски до роботи та досвід, необхідний для виконання Договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади, спеціальності та стажу роботи (роки, місяці або дні) на усіх зазначених працівників
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №16" Дніпровської міської ради, за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 19, м. Дніпро
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Способи підтвердження:
Документ
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору , На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту приміщень (97, 98, 109, 110, 111), розташованих на другому поверсі головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №16" Дніпровської міської ради, за адресою: просп. Богдана Хмельницького, буд. 19, м. Дніпро
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю1
Статус: Активна
Дата створення: 20-09-2024, 11:40:48
Способи підтвердження:
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за ____ рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. , На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за ____ рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ