Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2024, 00:00
Закупівля здійснюється на 2024-2025 роки відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 562 930,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 455 629,31 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 227 814,65 UAH |
| Замовник: | ЧЕРНІГІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД |
| ЄДРПОУ: | 42262272 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cna.court.gov.ua |
| Контактна особа: | Катерина Гриценко |
| Телефон: | +380637316530 |
| E-mail: | hrytsenko@cna.court.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вулиця Гетьмана Полуботка, будинок 2 |
2 |
1. Підпунктом 1.2.3. пункту 1.2. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження стажу роботи (праці) головного інженера, або виконавця робіт - не менше 5 років. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно якої працівник учасника Дегтеренко Олексій Олексійович є Інженер-будівельник/виконроб з загальним стажем 15 років. Також Учасником надано «Наказ (розпорядження) №2-К від 22 липня 2021р.» про прийняття на роботу Дегтеренко О. О. з 23 липня 2021р. на посаду (кваліфікація) маляр, та «Наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу посаду № 3 від 31.08.2023», яким Дегтеренко О. О. з 01.09.2023 переведено на посаду Виконроб. Інших документів щодо підтвердження стажу праці Виконроба – Учасником не надано у складі цінової пропозиції. З вищенаведених документів вбачається, що стаж праці Дегтеренко О. О. на посаді Виконроба Учасника становить 1 рік 1 місяць (різниця між 03.10.2024р. та 01.09.2023р.). Відтак, вбачається невідповідність в зазначеній Учасником інформації та наданих документах щодо підтвердження стажу праці Виконроба - не менше 5 років. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – документ(ти) в якому(яких) міститься інформація щодо підтвердження стажу праці Виконроба Учасника - не менше 5 років. 2. Підпунктом 1.2.3. пункту 1.2. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікації інженера з проектно-кошторисної документації/кошторисника. На підтвердження даної вимоги Учасник має надати у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат та (в разі отримання сертифікату більш ніж 5 років назад) свідоцтво про підвищення кваліфікації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури Серія АР №015288, виданий 30.01.2019 року на ім’я Грибової Анастасії Миколаївни, яка згідно «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та Цивільно-правового договору №20 від 02.10.2024 року є Інженер-проектувальник/Інженер з проектно кошторисної документації Учасника. Проте, даний Сертифікат отриманий Грибовою А. М. 30.01.2019 року, тобто більше 5 років назад (від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (03.10.2024р.), тому Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати також свідоцтво про підвищення кваліфікації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – свідоцтво про підвищення кваліфікації Грибовою А. М. 3. Підпунктом 1.3.1. пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме: акт(и) виконаних робіт (складені за формою КБ-2) та довідку(и) про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ-3). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт (складених за формою КБ-3), до договору №508 від 17 липня 2020 року, а копії актів виконаних робіт (складених за формою КБ-2) відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – копії актів виконаних робіт (складених за формою КБ-2) до договору №508 від 17 липня 2020 року. 4. Пунктом 4.7. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист «Інформація щодо субпідрядників/співвиконавців» вих. №3009-8 від 30.09.2024 року, в якому зазначено лише повне найменування субпідрядника/співвиконавця «Спеціалізоване виробниче підприємство «Пожзахист» Чернігівського обласного благодійного фонду «Пожежна Безпека» . Натомість, окрім найменування субпідрядника / співвиконавця в довідці має бути зазначена інформація про місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця. 5. Пунктом 5.7. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником Договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів (будівельного сміття) або інший документ, що підтверджує можливість вивезення/утилізації будівельного сміття, у кількості (об’ємі) згідно проєктно-кошторисної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір про надання окремої складової послуги з управління (оброблення (видалення) відходів на полігоні (с. Масани) №104 від 27 вересня 2024 року з терміном дії до 31.12.2024 року. При цьому строк виконання робіт з капітального ремонту (Чернігівського апеляційного суду) Закупівлі – до 30 листопада 2025 року. Тобто, будівельні відходи (будівельне сміття) утворюватиметься протягом всього строку виконання робіт, а не лише до 31.12.2024р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – Договір про надання послуг з вивезення будівельних відходів (будівельного сміття) або інший документ, що підтверджує можливість вивезення/утилізації будівельного сміття, у кількості (об’ємі) згідно проєктно-кошторисної документації, та протягом всього терміну виконання робіт з капітального ремонту. 6. Пунктом 5.2. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання Учасником Гарантійного листа, (у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень) яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік, а саме на 2025 рік, згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих.№3009-6 від 30.09.2024 року, про ненадання гарантійного листа, що гарантує ступінь локалізації такого товару та ненадання сертифікату про походження товару, оскільки у складі пропозиції Учасника товар (який набувається замовником у власність) не перевищує 200 тисяч гривень. Проте, замовнику не зрозуміло який саме товар пропонується Учасником, оскільки Учасник у ціновій пропозиції та/або інших документах не надав інформації та/або технічних характеристик який саме товар ним пропонується для набуття замовником у власність у складі предмета Закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – Довідку або лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням найменування, детальної інформації та/або технічних характеристик про запропонований Учасником товар, для набуття замовником у власність у складі предмета Закупівлі, який не перевищує 200 тисяч гривень.
«1. Підпунктом 1.2.3. пункту 1.2. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Протокол №17 (витяг) від 20.03.2023 року про прийняття заліків за результатами проведення спеціального навчання (пожежно-технічного мінімуму) з відповідальними особами Учасника, та надано Посвідчення №24033599 про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки від 20.03.2023 року (далі – Посвідчення). Проте, в Посвідченні зазначено, що власник посвідчення пройшов навчання на перевірку знань з питань пожежної безпеки з «20.04.2023р. по 20.04.2024 р.». Відтак, вбачається невідповідність в даті видачі посвідчення та даті проходження навчання (періоду тривалості навчання). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки за формою, наведеною у додатку 1 до Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням (пункт 5 розділу III) (Затвердженого Наказом МВС України від 05 грудня 2019 року № 1021). 2. Пунктом 5.7. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником Договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів (будівельного сміття) або інший документ, що підтверджує можливість вивезення/утилізації будівельного сміття, у кількості (об’ємі) згідно проєктно-кошторисної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг на вивіз будівельних відходів № 01102024-1 від 01 жовтня 2024 р., укладений між ТОВ «СК-ТРАСТ» та Учасником. При цьому, підписантом договору зі сторони ТОВ «СК-ТРАСТ» зазначено директора Калиту Світлану Дмитрівну, але згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – державний реєстр), керівником ТОВ «СК-ТРАСТ» є Сушко Олександр Васильович. Відтак, вбачається невідповідність між підписантом/керівником ТОВ «СК-ТРАСТ». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - Договір про надання послуг з вивезення будівельних відходів (будівельного сміття) або інший документ, що підтверджує можливість вивезення/утилізації будівельного сміття, у кількості (об’ємі) згідно проєктно-кошторисної документації, зазначивши в такому договорі або документах актуальну інформацію згідно з відомостями державного реєстру, або надати відповідний документ/доручення про підтвердження повноважень Калити Світлани Дмитрівни, як уповноважену особу на підписання договорів ТОВ «СК-ТРАСТ»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.