Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2024, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 58 043 (п'ятдесят вісім тисяч сорок три) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 19 347 820 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 193 478,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 58 043 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
ЄДРПОУ: | 35989356 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олександр Антіпін |
Телефон: | +380512374965 |
E-mail: | antipindream@gmail.com |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку із скорочення обсягів видатків на закупівлю робіт, прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-01-2025, 16:36
Період оскарження:
з 01-01-2025, 21:57 по 12-01-2025, 00:00
Документи:
Враховуючи мотивувальну частину Рішення №17992-р/пк-пз від 06.11.2024 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, з метою уникнення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та законних прав та інтересів Учасника - ТОВ "ВКФ "АЛЬФАБУД", керуючись ч.16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", прийнято рішення оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі тендерної пропозиції відсутня договірна ціна до договору на виконання робіт від 09.11.2023 №61 та додаткова угода від 22.12.2023 №1, що є невід’ємними частинами договору на виконання робіт від 09.11.2023 №61; 1.2. У відгуку до договору від 30.11.2023 №45 відсутня інформація щодо якості виконаних робіт. 1.3. В складі тендерної пропозиції відсутня копія рішення засновників про створення юридичної особи. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 до Тендерної документації; 2.2. Додаток 1 до Тендерної документації; 2.3. Додаток 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Завантажити договірну ціну до договору на виконання робіт від 09.11.2023 №61 та додаткову угоду від 22.12.2023 №1, що є невід’ємними частинами договору на виконання робіт від 09.11.2023 №61; 3.2. Завантажити відгук до договору від 30.11.2023 №45 з інформацією щодо якості виконаних робіт. 3.3. Завантажити копію рішення засновників про створення юридичної особи.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В договорі поставки товару №01/04/24 від 01.04.2024р відсутня інформація щодо обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону; 1.2. Відсутні умови, які встановлюються в дозволі, та дозволені обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами до дозволу № 4810400000-182; 1.3. Відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або копія витягу з реєстру платників ПДВ, копія свідоцтва про сплату єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку; 1.4. Договір субпідряду, який наданий як аналогічний не відповідає умовам тендерної документації, а саме: надано договір на надання послуг; 1.5. Відсутній основний договір в рамках якого виконувались аналогічні роботи в якості субпідрядника; 1.6. В довідці про працівників в п.4 посада не відповідає завантаженому наказу; 1.7. Відсутня особа, уповноваженої здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП) (за трудовим або цивільно-правовим договором); 1.8. Відсутнє підтвердження наявності у працівників - за трудовим або цивільно-правовим договором (не менше 1-ї особи) посвідчень і протоколів з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - навчання з питань пожежно-технічного мінімуму. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Завантажити договір, додаткову угоду тощо, щодо обсягу поставки/відвантаження асфальтобетону в договорі поставки товару №01/04/24 від 01.04.2024р відсутня інформація щодо; 3.2. Завантажити умови, які встановлюються в дозволі, та дозволені обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами до дозволу № 4810400000-182; 3.3. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або копія витягу з реєстру платників ПДВ, копія свідоцтва про сплату єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку; 3.4. Надати аналогічний договір, який відповідає умовам тендерної документації; 3.5. У разі надання аналогічного договору, який виконувався у якості субпідрядника, то в складі тендерної пропозиції також необхідно надати основний договір в рамках якого виконувались аналогічні роботи; 3.6. Завантажити довідку про працівників приведено у відповідність до наданих документів; 3.7. Надати інформацію та/або документи про особу, уповноважену здійснювати інструктаж з охорони праці (інженер з ОП) (за трудовим або цивільно-правовим договором); 3.8. Завантажити підтвердження наявності у працівників - за трудовим або цивільно-правовим договором (не менше 1-ї особи) посвідчень і протоколів з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - навчання з питань пожежно-технічного мінімуму.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.