Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 643 242,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 432,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05519480 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Анна Тубольцева |
| Телефон: | +380500097010 |
| E-mail: | economic.smkl1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд.13 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей – учасником не надано не надано документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) , а саме : • довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором вважається договір на виготовлення за ДК 021:2015 (ДК 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи) або послуг, які є предметом закупівлі. • не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, • копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договоруї. • не надано довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – 1) підпункти 1.1.1. ,1.1.2, 1.1,3 пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”; 2) пункт 3.1 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження підпунктів 1.1.1. ,1.1.2, 1.1,3 пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”; пункту 3.1 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.