Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 478 509 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 785,09 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3160 |
ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
Телефон: | 380463126330 |
E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-09-013686-a. - Вимога Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція повинна складатися з: в передостанньому абзаці перед Обов’язково до виконання учасниками:(та п.9 Додаток 7 до Документації)- Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі — Учасником не надано лист-гарантію. - Вимога Додаток 2 до Документації, Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори надання послуг вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - Учасник не завантажив документи, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору). - Вимога Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. У складі пропозиції учасник також має надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа (та п.11 Додаток 7 до Документації) - Учасник завантажив витяг документ “1_[17-09-2024 08.04.44]1 Витяг_ виписка_ ліцензія” датою видачі 03.10.2017 р. Вимога Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для надання послуг. Інформація обов’язкова для усіх учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням. - Учасник завантажив документи: “5_[17-09-2024 08.04.44]1.1 Сальдова відомість” та “2_[17-09-2024 08.04.44]1 Обладнання та матеріально технічна база”(у довідці в п.31-34 — відсутні в сальдовій відомості; відсутні документи, які підтверджують дані п. 38-44 таблиці). Отже два документи не відповідають одне одному. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, я саме: Учаснику завантажити: - лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі; - завантажити документи, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (9_[17-09-2024 08.04.44]2 Аналогічний договір) (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору). - привести у відповідність документи: “5_[17-09-2024 08.04.44]1.1 Сальдова відомість” та “2_[17-09-2024 08.04.44]1 Обладнання та матеріально технічна база” та завантажити договора оренди транпорту, які підтверджують дані п. 38-44 таблиці “2_[17-09-2024 08.04.44]1 Обладнання та матеріально технічна база”. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.