Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 37 759 106 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 188 795,53 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 50 000 UAH |
Замовник: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 39682379 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Валерійович Канарян |
Телефон: | +380958427110 |
E-mail: | samisthebest@ukr.net |
Місцезнаходження: | 02068, Україна, м. Київ,Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) заповнена не у відповідності з вимогами Замовника. 2) Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій містить незаповнену позицію 16. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункт 3.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації: Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за формою. 2) підпункт 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) заповнену у відповідності з вимогами Замовника. 2) Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій заповнену.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.