Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2024, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; обсяг виконання робіт чи надання послуг - вказано у тендерній документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 332 636 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 663,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34814670 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Грабовенська Наталія Іванівна |
| Телефон: | 380322975884 |
| E-mail: | inzhlmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ПЛ.РИНОК, будинок 1 |
9 |
невідповідність у поданні учасником підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно підпункту 2.2. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Учасником на дану вимогу подано два документи це інформаційна довідка про наявність обладнання і матеріально-технічної бази від 20.09.2024р. №2009/01 та лист пояснення щодо використання техніки від 20.09.2024р. №2009/03. У другому документі учасником в т.ч. вказано про використання котка масою 8 т замість котка масою 25 т, що не відповідає умовам закупівлі; учасник повинен подати вказане у відповідності до умов закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.