Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 425 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 125 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: документи, завантажені у наступних файлах, містять не повну назву предмету закупівлі, зокрема: «Пояснювальна записка»; «Договірна ціна»; «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01»; «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01»; «Підсумкова відомість ресурсів»; «Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин»; «Розрахунок договірної ціни.imd». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4.1 «назва предмета закупівлі» розділу I Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) документи у файлах «Пояснювальна записка»; «Договірна ціна»; «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01»; «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01»; «Підсумкова відомість ресурсів»; «Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин»; «Розрахунок договірної ціни.imd» з повною назвою предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.