Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 144 761 568 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 771 575 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 154 315 UAH |
Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02145582 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Боднарук Марина Іванівна |
Телефон: | +380536177349 |
E-mail: | Bodnarukm@ukr.net |
Місцезнаходження: | 37500, Україна, Полтавська область,Лубни, вул. Г.Тютюнника, 19 а |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Строк подання пропозицій учасників, зазначений в оголошенні про торги і в тендерній документації, становив 19 календарних днів (із 06 вересня по 24 вересня 2024 року). Строки для подання тендерних пропозицій у відкритих торгах на закупівлю робіт згідно з чинним законодавством має становити не менше 14 календарнх днів. Але відповідно до вимог п.9 Посібника «Національні процедури закупівель (для субпроектів всіх пулів ПВУ та НКПВУ) строк має складати не менше 20 календарних днів з дати публікації оголошення про проведення відкритих торгів у разі закупівлі будівельних робіт.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 26-09-2024, 16:22 по 07-10-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.