Закупівлю оголошено - 05-09-2024, 16:02. Дата останніх змін - 05-09-2024, 16:03

«Капітальний ремонт житлового будинку ( покрівля, заміна вікон МЗК, заміна вхідних дверей) за адресою: провулок Коломийський, 10 у Голосіївському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії» Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Державна закупівля - UA-2024-09-05-010723-a «Капітальний ремонт житлового будинку ( покрівля, заміна вікон МЗК, заміна вхідних дверей) за адресою: провулок Коломийський, 10 у Голосіївському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії» Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від замовника КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва" від 9/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-05-010723-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-05-013494-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 16:02
по 17-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 16:02
по 20-09-2024, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 17-09-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5594653.2
5 594 653,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:55 946,53 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва"
ЄДРПОУ:32375554 Досьє YouControl
Контактна особа:Ізвощіков Олексій
Телефон:380445253258
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03039, Україна, Київська область,Київ, проспект Голосіївський будинок 17-б
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт житлового ...
5 594 653,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт житлового будинку ( покрівля, заміна вікон МЗК, заміна вхідних дверей) за адресою: провулок Коломийський, 10 у Голосіївському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії» Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

1
робота
03039 Україна Київська область Київ проспект Голосіївський будинок 17-б
по 31-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 16:03:22
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 16:02:46
Видалено05-09-2024, 16:00:54
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку ( покрівля, заміна вікон МЗК, заміна вхідних дверей) за адресою: провулок Коломийський, 10 у Голосіївському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії» Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» Місцезнаходження Замовника: 03039; м.Київ; проспект Голосіївський, 17Б Код ЄДРПОУ: 32375554 IBAN № UA 743226690000026004300843535 в Філії Головного управління по АТ Ощадбанк м.Київ МФО 322669 Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банка-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
Способи підтвердження:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку ( покрівля, заміна вікон МЗК, заміна вхідних дверей) за адресою: провулок Коломийський, 10 у Голосіївському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії» Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів (в т.ч. електроінструмент), будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування. 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. - Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення: - Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо). - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо).
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку ( покрівля, заміна вікон МЗК, заміна вхідних дверей) за адресою: провулок Коломийський, 10 у Голосіївському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії» Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Таблиця 1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) ПІБ Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути відповідно до предмету договору: Не менше 5 працівників робітничих професій відповідних спеціальностей та кваліфікації (покрівельники – 2 особи, тесля (тесляр) – 2 особи, маляр – 1 особа) з відповідними посвідченнями та дозволами для виконання робіт в тому числі і на висоті, з досвідом роботи за фахом не менш ніж один рік, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці (будівництво) (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV НПАОП 45.2-7.03-17) та головний інженер. 2.2. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод; повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому (з додатком) про освіту з присвоєною кваліфікацією інженера, головного інженера Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, за відповідною посадою/кваліфікацією. Копія диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) у галузі будівництво для виконавця робіт Учасника. Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті для інженерно-технічних працівників і робітників Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції та до кінця 2024 року (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника). Учасник повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання праці (перевірку знань безпечних методів виконання робіт та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки) у працівників, що будуть залучені до виконання робіт (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника), а саме: - виконання робіт з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Для головного інженера повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання: - відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». Штатний розпис Учасника. Наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно Додатку йдо цієї тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку ( покрівля, заміна вікон МЗК, заміна вхідних дверей) за адресою: провулок Коломийський, 10 у Голосіївському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії» Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту, виконаний протягом трьох останніх років (2021-2023 роки). 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт); 3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.1.4. Виписка чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах. 3.1.5. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024 році. Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 16:02:52
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ