Період оскарження умов закупівлі - по 18-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 107 196 300 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 1 071 963 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 530 000 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 42698149 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Шкода |
Телефон: | 380972100950 |
E-mail: | dpmdzo-tdv@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" (далі - Учасник) щодо закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького ліцею "Логос" Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 27А» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (UA-2024-09-04-008009-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. Стосовно наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1.1. Учасник надав аналогічний договір від 11.11.2020 № 02/2020/63, фактичне виконання якого складає менше ніж 20% від суми очікуваної вартості даної закупівлі, що суперечить вимогам тендерної документації. 1.1.2. Учасник надав аналогічний договір від 02.07.2020 № 20/2020/2498 (далі – Договір*), який не підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, а саме: нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту подібні за змістом, своєю правовою природою або предметом закупівлі або складом робіт, які виконувались за договором на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо). 1.1.3. Учасник надав довідку від 18.09.2024 № 24/1792/1 (далі – Довідка), що містить інформацію про наявність, виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Вказана в Довідці сума виконання Договору* не відповідає сумі згідно з наданими формами КБ-2В та КБ-3. 1.1.4. Не всі форми КБ-3 містять відбитки печатки замовника робіт. 1.1.5. Наданий переклад форм КБ-2В, які підтверджують приймання виконаних будівельних робіт по Договору*, містить незрозумілі найменування матеріалів тощо та виконаний з великим допущенням помилок, русизмів та незрозумілих знаків, що приводить до спотворення інформації та нерозумінню суті робіт, які виконувалися. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.2. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Усунути невідповідність, шляхом завантаження/оновлення документів на підтвердження наявності у Учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів відповідно до пункту 1.2. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.