Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 630 406 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 13 152,03 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43954548 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Ходанович |
Телефон: | +380975042529 |
E-mail: | khodanovychn@gmail.com |
Місцезнаходження: | 47724, Україна, Тернопільська область,селище міського типу Велика Березовиця, вул. Микулинецька, 42 |
6 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: «копію ліцензії (або декларації) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, або лист в довільній формі з посиланням на інформацію щодо наявності «електронної» чи іншої ліцензії». Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" містить ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва № 47-Л від 22.12.2015 р. (файл «12. Сканована з оригіналу копія ліцензії на провадження господарської діяльності») строк дії якої закінчився 22 грудня 2018 року. ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" повинно надати копію ліцензії (або декларації) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, або лист в довільній формі з посиланням на інформацію щодо наявності «електронної» чи іншої ліцензії. 2. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: - Учасник повинен надати копію виконаного аналогічного договору (в складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного Договору надається копія останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3). Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" містить аналогічний договір №45 від 19.12.2018 на суму 6 833 677,89 грн. Проте відсутня довідка форми КБ-3 на суму 6 833 677,89 грн. Також відсутня додаткова угода на зменшення суми договору, якщо відбувалось таке зменшення. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.