Закупівлю оголошено - 02-09-2024, 17:41. Дата останніх змін - 02-09-2024, 18:04

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень будівлі А-2 Городоцького навчально – виховного комплексу №2 І-ІІІ ступенів «заклад загальної середньої освіти І ступеня – гімназія» Городоцької міської ради Львівської області в м. Городок, вул. Мартовича, 1 для влаштування їдальні (харчоблоку) навчального закладу. Коригування (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)

Державна закупівля - UA-2024-09-02-009830-a Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень будівлі А-2 Городоцького навчально – виховного комплексу №2 І-ІІІ ступенів «заклад загальної середньої освіти І ступеня – гімназія» від замовника Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області від 9/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-02-009830-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-02-010311-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-09-2024, 17:41
по 14-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-09-2024, 17:41
по 17-09-2024, 19:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5040233
5 040 233,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:26 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:24 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
ЄДРПОУ:44101707 Досьє YouControl
Контактна особа:ГУРКО Софія Андріївна
Телефон:+380680122168
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
81500, Україна, Львівська область,Horodok, Dzherelna Street, 16
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Код національного класифікатор ...
5 040 233,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень будівлі А-2 Городоцького навчально – виховного комплексу №2 І-ІІІ ступенів «заклад загальної середньої освіти І ступеня – гімназія» Городоцької міської ради Львівської області в м. Городок, вул. Мартовича, 1 для влаштування їдальні (харчоблоку) навчального закладу. Коригування (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)

1
робота
81500 Україна Львівська область Городок Мартовича,1
по 31-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 18:04:03
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-09-2024, 17:41:32
Експортовано:02-09-2024, 17:41:32
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень будівлі А-2 Городоцького навчально – виховного комплексу №2 І-ІІІ ступенів «заклад загальної середньої освіти І ступеня – гімназія» Городоцької міської ради Львівської області в м. Городок, вул. Мартовича, 1 для влаштування їдальні (харчоблоку) навчального закладу. Коригування (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (додаток 6) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області Місцезнаходження Замовника: 81500, Львівська область, Львівський район, м. Городок, вул. Джерельна, 16. Код ЄДРПОУ: 44707101 р/р № UA36899980314050556000013861 відкритий у ДКСУ м. Київ; МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24000,00 грн. (двадцять чотири тисячі грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Способи підтвердження:
Документ
, Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (додаток 6) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області Місцезнаходження Замовника: 81500, Львівська область, Львівський район, м. Городок, вул. Джерельна, 16. Код ЄДРПОУ: 44707101 р/р № UA36899980314050556000013861 відкритий у ДКСУ м. Київ; МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24000,00 грн. (двадцять чотири тисячі грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень будівлі А-2 Городоцького навчально – виховного комплексу №2 І-ІІІ ступенів «заклад загальної середньої освіти І ступеня – гімназія» Городоцької міської ради Львівської області в м. Городок, вул. Мартовича, 1 для влаштування їдальні (харчоблоку) навчального закладу. Коригування (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час укладення договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю, Учасник, тендерну пропозицію якого акцептовано, вносить із обслуговуючого банку забезпечення виконання договору в розмірі 0,5 % його вартості у формі банківської гарантії. Термін сплати грошових коштів протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги про не виконання учасником (Принципалом) своїх зобов’язань за договором. Дана гарантія не повинна містити умов щодо її зменшення або погодження змін та доповнень, що вносяться до договору Замовником (бенефіціаром) та Учасником (принципалом), із банком (гарантом). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. До забезпечення виконання договору додаються копії банківських документів – ліцензія НБУ, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала забезпечення виконання договору (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на поточний рахунок замовника.
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Способи підтвердження:
Документ
, відповідно до додатку 1
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації.
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Способи підтвердження:
Документ
, відповідно до додатку 1
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Способи підтвердження:
Документ
, відповідно до додатку 1
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Наявність фінансової спроможності.
Статус: Активна
Дата створення: 02-09-2024, 17:41:31
Способи підтвердження:
Документ
, відповідно до додатку 1
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ