Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 426 963 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 269,63 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 43556710 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сушицька Юлія |
Телефон: | 380442061848 |
E-mail: | y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б |
4 |
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: «1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено, серед іншого, надання учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: - інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям, – згідно із додатком 2 до тендерної документації. Зокрема, додаток 2 до тендерної документації містить вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання аналогічного договору учасником надається Скан-копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (видаткові накладні тощо). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АПОФЕМА» надано скан-копію аналогічного договору, однак не завантажено до електронної системи документів, що підтверджують його виконання. Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження документів, що підтверджують виконання договору. 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Під час перевірки електронного підпису зазначено «тип носія особистого ключа: незахищений» і «тип підпису: удосконалений». Тобто, якщо за результатами перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису – удосконалений, то такий підпис не може вважатися кваліфікованим. Оскільки замовником була зазначена вимога щодо накладення учасником на тендерну пропозицію КЕП, то під час перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО має відображатись наступна інформація: «тип підпису: кваліфікований» і «тип носія особистого ключа: захищений». Учасник повинен накласти КЕП відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.