Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 940 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей" |
| ЄДРПОУ: | 22203815 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шиндир Альона Вікторівна |
| Телефон: | 380631549578 |
| E-mail: | valyonav@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 09300, Україна, Київська область,Білоцерківський район, селище міського типу Володарка, вулиця Зарічна будинок 102В |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно вимог Тендерної документації (Розділ 5, пункт 1 «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ — якщо предмет закупівлі не оподатковується». Під час оприлюднення оголошення в системі Прозоро було допущено технічну помилку та не вказано, що очікувана вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх податків та зборів. Згідно річно плану очікувана вартість закупівлі складає 940 000,00 грн. з ПДВ (згідно Кошторисних призначень Замовника на 2024 рік).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 11-09-2024, 15:44 по 22-09-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.