Період оскарження умов закупівлі - по 12-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 413 425 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 067,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Облапський ліцей Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області |
| ЄДРПОУ: | 20141412 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексюк Оксана Василівна |
| Телефон: | +380335293131 |
| E-mail: | oblapy_shkola3@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45023, Україна, Волинська область,Облапи, вул.Миру,8-Б |
3 |
Відповідно розділу 2 додатку 2 Тендерної документації, а саме пункту 1.1.1 зазначено, що учаник мав надати Інформаційну довідку (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів. Також, згідно п.27 розділу 2 додатку 2 Тендерної документації учасник мав надати сканкопію сертифікатів із звітом по аудитах ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019. Крім того, п. 2.1.3. розділу 1 додатку 2 Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір, і учасник повинен надати підтвердження можливості бронювання своїх військовозобов’язаних працівників на термін виконання робіт по об’єкту на період дії воєнного стану (завершення мобілізації) на території України. Дана вимога передбачається для гарантування учасником можливості виконання умов договору на період дії воєнного стану на території України. Якщо учасником не може бути виконана дана вимога, він повинен надати підтверджуючі документи наявності в штаті достатньої кількості робітників будівельних спеціальностей (відповідно до вимог п.2.1.2 Додатку 1), які не підлягають мобілізації і можуть бути залучені до виконання робіт по об’єкту. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник не надав вищезазначені документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів, звіти по аудитах ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір, учасник повинен надати підтвердження можливості бронювання своїх військовозобов’язаних працівників на термін виконання робіт по об’єкту на період дії воєнного стану (завершення мобілізації) на території України. Дана вимога передбачається для гарантування учасником можливості виконання умов договору на період дії воєнного стану на території України. Якщо учасником не може бути виконана дана вимога, він повинен надати підтверджуючі документи наявності в штаті достатньої кількості робітників будівельних спеціальностей (відповідно до вимог п.2.1.2 Додатку 1), які не підлягають мобілізації і можуть бути залучені до виконання робіт по об’єкту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.