Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2024, 00:00
Тендерну документацію (далі-ТД) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями) (надалі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей. Джерело фінансування закупівлі: бюджет Одеської міської територіальної громади. Очікувана вартість розрахована на основі Кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва" відповідно до експертного висновку (позитивного) проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини. Реєстраційний номер Проектної документації PD01:2779-3817-6275-4164 Клас наслідків (відповідальності) об'єктів СС1.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 612 321,65 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 061,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 28 061 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО" |
| ЄДРПОУ: | 03350568 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Усенко Віталій |
| Телефон: | 380734734460 |
| E-mail: | ogs411@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65091, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Середня,37 |
2 |
Додаток 1 до Протоколу №УО-108/24 від 26.09.2024р. Повідомлення про усунення невідповідностей Шановний учасник ТОВ "Електромонтажна компанія "АСВІТ", керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо., перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі пропозиції Учасника відсутня Довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника виробничої бази або складського приміщення із зазначенням їх адреси. (п.1.1 Розділу I Додатку 4 до ТД). 2. В складі пропозиції Учасника відсутнє Документальне підтвердження права користування зазначеними учасником в довідці виробничою базою або складським приміщенням та адміністративним (офісним) приміщенням шляхом подання одного з наступних документів (п.1.2 Розділу I Додатку 4 до ТД). 3. В складі пропозиції Учасника відсутні документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг/оренди електротехнічної лабораторії відповідно п.1.6 Розділу I Додатку 4 до ТД. 4. В складі пропозиції Учасника відсутнє Ліцензія (витяг з реєстру ліцензіатів) та/або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (не менше) незначних наслідків (СС1) за відповідними роботами: -виконання пусконалагоджувальних робіт (в розділі «Будівельні та монтажні роботи загального призначення»); -електропостачання і електроосвітлення (в розділі «Будівництво обєктів інженерної інфраструктури» щодо зовнішніх інженерних мереж). У випадку відсутності ліцензії, Учасник надає лист в довільній формі, щодо відсутності Законодавчих підстав мати відповідну ліцензію на виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі, з посиланням на відповідні норми права. (п.1.8 Розділу I Додатку 4 до ТД) 5. В складі пропозиції Учасника відсутній відповідний протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг (виписка) з протоколу), що підтверджує дійсність на кінцеву дату подання тендерних пропозицій проходження працівником відповідного навчання та перевірки знань згідно зазначеного учасником нормативно-правового акту з охорони праці. (Примітки до п.2 Розділу I Додатку 4 до ТД). 6. В складі пропозиції Учасника наданий відгук від контрагента, що не відповідає вимогам стосовно зазначеної інформації вказаної в п.3.4. Розділу I Додатку 4 до ТД. 7. В складі пропозиції Учасника наданий Протокол загальних зборів учасників від 29.03.2021р. №2, який дійсний до 29.03.2024р., що не відповідає вимогам п.1.1.1 Розділу III Додатку 4 до ТД. 8. В складі пропозиції Учасника наданий Статут без відмітки державного реєстратора та не надана інформація щодо коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів))., що не відповідає п.1.1.4 Розділу III Додатку 4 до ТД. 9. В складі пропозиції Учасника відсутній лист від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо відсутності заперечень у використанні його техніки, будівельних машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (або інший договір, який надається у складі пропозиції) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі за Договором надання послуг від 10.09.2024р. №9-С. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника виробничої бази або складського приміщення із зазначенням їх адреси. (п.1.1 Розділу I Додатку 4 до ТД). 2) Документальне підтвердження права користування зазначеними учасником в довідці виробничою базою або складським приміщенням та адміністративним (офісним) приміщенням (п.1.2 Розділу I Додатку 4 до ТД). 3) Документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг/оренди електротехнічної лабораторії відповідно п.1.6 Розділу I Додатку 4 до ТД. 4) Ліцензія (витяг з реєстру ліцензіатів) та/або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (не менше) незначних наслідків (СС1) за відповідними роботами: -виконання пусконалагоджувальних робіт (в розділі «Будівельні та монтажні роботи загального призначення»); -електропостачання і електроосвітлення (в розділі «Будівництво обєктів інженерної інфраструктури» щодо зовнішніх інженерних мереж). Або лист в довільній формі, щодо відсутності Законодавчих підстав мати відповідну ліцензію на виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі, з посиланням на відповідні норми права. (п.1.8 Розділу I Додатку 4 до ТД) 5) Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг (виписка) з протоколу), що підтверджує дійсність на кінцеву дату подання тендерних пропозицій проходження працівником відповідного навчання та перевірки знань згідно зазначеного учасником нормативно-правового акту з охорони праці. (Примітки до п.2 Розділу I Додатку 4 до ТД). 6) Відгук від контрагента, що відповідає вимогам стосовно зазначеної інформації вказаної в п.3.4. Розділу I Додатку 4 до ТД. 7) протокол чи виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, президента, голови правління тощо) учасника або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), оформленого у відповідності до вимог чинного законодавства відповідно вимогам п.1.1.1 Розділу III Додатку 4 до ТД. 8) Статут з відміткою державного реєстратора або інформація щодо коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів))., відповідно п.1.1.4 Розділу III Додатку 4 до ТД. 9) Лист від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо відсутності заперечень у використанні його техніки, будівельних машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (або інший договір, який надається у складі пропозиції) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі за Договором надання послуг від 10.09.2024р. №9-С.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.