Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 810 376,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 051,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 19 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34674154 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександра Хмаро |
| Телефон: | +380502960405 |
| E-mail: | 34674154c@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65022, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: розбіжність інформації, зазначеної в електронній системі закупівель під час подання оголошення про проведення відкритих торгів, а також в пункті 4 Розділу 6 тендерної документації та інформацією, зазначеною в пунктах 6.3.6., 7.6. Додатку 3 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю), що є невід’ємною частиною тендерної документації.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 27-09-2024, 18:16 по 08-10-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.