Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс" |
| ЄДРПОУ: | 37288833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соломко Назарій Ігорович |
| Телефон: | +380325921067 |
| E-mail: | kpgks@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81000, Україна, Львівська область,Яворів, вул. Січових Стрільців, 13 |
0 |
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяв один учасник. Тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Худик Марії Петрівни вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику фізичній особі-підприємцю Худик Марії Петрівні можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: відповідно до п. 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати в тендерній пропозиції довідку за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, в якій зазначається інформація про наявність в учасника техніки, обладнання, механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору. Замовником встановлюється обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки для надання послуг за предметом закупівлі, яку Учасник повинен документально підтвердити за встановленою формою. Для забезпечення надання послуг обов’язкова наявність таких транспортних засобів, механізмів, обладнання: - автомобіль самоскид – не менше 1 од.; - спеціалізований причіп/напівпричіп (для перевезення екскаватора) – не менше 1 од.; - екскаватор гусеничний – не менше 1 од. Для підтвердження наявності МТБ учасники надають копії технічних паспортів та/або копії свідоцтв про реєстрацію на техніку (якщо вона є власною) або чинні договори оренди/надання послуг з долученням технічних паспортів та/або копій свідоцтв про реєстрацію, якщо техніка буде залучатися на умовах договорів ЦПХ. Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість транспортних засобів та/або машин/обладнання/технологій/інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного виконання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Учасник надав копії свідоцтв про реєстрацію власного спеціалізованого вантажного самоскиду CAMC та власного екскаватора гусеничного JCB 8080, однак у довідці інформація щодо такої техніки відсутня. Додатково, у довідці Учасник надає відомості щодо наявності у нього власного екскаватора гусеничного JCB 3CX SUPER, однак під час розгляду його тендерної пропозиції встановлено, що копії технічного паспорта та/або копії свідоцтва про реєстрацію на таку техніку у складі останньої відсутні. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку з виправленими відомостями про наявність в учасника техніки, обладнання, механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору та, у разі необхідності, надати копію технічного паспорта та/або копії свідоцтва про реєстрацію на техніку, котра зазначена у довідці. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.