Закупівлю оголошено - 30-08-2024, 12:52. Дата останніх змін - 30-08-2024, 12:52

Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481

Державна закупівля - UA-2024-08-30-004657-a Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481 від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 8/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-30-004657-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-29-003356-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-08-2024, 12:52
по 13-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-08-2024, 12:52
по 16-09-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2024, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481 за кодом ДК 021:2015 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеської обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 25.12.2024. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 880 458,18 грн. без ПДВ / 3 456 549,82 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.09.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: адміністрація здійснює розрахунки за фактично виконані Роботи, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично виконані Роботи здійснюється по кожному Акту протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2880458.18
2 880 458,18 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:14 402,29 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Лозовий Костянтин Костянтинович
Телефон:380487381710
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Роботи з реконструкції електри ...
2 880 458,18 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481

1
робота
65481 Україна Одеська область Южне Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, вулиця Берегова, будинок 11
по 25-12-2024
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-08-2024, 12:52:50
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-08-2024, 12:52:43
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:30-08-2024, 12:52:43
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 (п’ять) % від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія надається Переможцем в електронній формі через електронну систему закупівель, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі – КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, з розширенням p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія має містити безвідкличні зобов’язання банка-гаранта сплатити суму гарантії за першою вимогою бенефіціара, умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. У реквізитах Гарантії зазначається номер оголошення процедури закупівлі у форматі UA-XXXX-XX-XX-ХХХХХХ-х, присвоєний електронною системою закупівель, та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «Прозорро» (www.prozorro.gov.ua) та предмет закупівлі, а саме: Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481 за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення виконання договору має бути завантажено в систему після погодження з Замовником (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
Способи підтвердження:
Документ
Довідка у довільній формі про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази , Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. В довідці зазначити інформацію щодо наявності сертифікованої електротехнічної лабораторії, приборів/пристроїв/обладнання з наданням сканованих копій оригіналів або завірені учасником процедури закупівлі копії (чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) сертифікатів/свідоцтв/тощо повірки на дані прибори/пристрої/обладнання (необхідних для виконання робіт) та відповідного свідоцтва/сертифікату/тощо на дану електротехнічну лабораторію. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, сертифікованої електротехнічної лабораторії, приборів/пристроїв/обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Роботи з реконструкції електричних мереж живлення систем вентиляції та кондиціювання будівель ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) за адресою: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
Способи підтвердження:
Документ
Довідка у довільній формі про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше двох), які мають групу допуску на виконання робіт в діючих електроустановках напругою до 1000 В
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
Способи підтвердження:
Документ
Перевірка знань інструкцій з охорони праці та правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів , Скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій журналу (окремих сторінок) перевірки знань інструкцій з охорони праці та правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, або протоколу навчального центру, який проводив навчання та перевірку знань зазначених у довідці працівників, в частині права на виконання робіт в діючих електроустановках напругою до 1000 В
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 30-08-2024, 12:52:43
Способи підтвердження:
Документ
Документи, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників , Скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників, які мають групу допуску на виконання робіт в діючих електроустановках напругою до 1000 В, що будуть задіяні під час виконання робіт та інформація щодо яких, зазначена у довідці, а саме: наказу/наказів про прийняття на роботу (призначення) та/або копії трудової угоди з працівником
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ