Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 938 794 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 693,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 33985449 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мар'яна Крайнянська |
| Телефон: | +380951870942 |
| E-mail: | zak@uzhneuro.net |
| Місцезнаходження: | 88018, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ФОП ПЛАВАЙКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ (Код ЄДРПОУ/ІПН: 3288300536) у тендерній пропозиції на закупівлю: «Влаштування тимчасових складських будівель на території КНП "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" ЗОР за адресою: м. Ужгород, вул. Капушанська, 24 (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» (згідно оголошення UA-2024-08-29-010464-a): 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно вимог тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: «Влаштування тимчасових складських будівель на території КНП "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" ЗОР за адресою: м. Ужгород, вул. Капушанська, 24 (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель КНП «ОКЦНН» ЗОР від 29.08.2024 (далі - тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі − інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з вимогами частини 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації). Згідно Додатку 1 до тендерної документації наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати, в тому числі Скановану з оригіналу копію аналогічного договору (який виконаний повністю), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів Перелік виявлених невідповідностей. Учасник ФОП ПЛАВАЙКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ (Код ЄДРПОУ/ІПН: 3288300536) надав в складі своєї тендерної пропозиції документ, а саме Договір №676 від 30.10.2023 року, однак, договір не містить підпису уповноваженої особи замовника по договору, а саме – голови сільської ради Марії Коваль. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ФОП ПЛАВАЙКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ (Код ЄДРПОУ/ІПН: 3288300536) необхідно надати у строк, визначений Особливостями – Скановану з оригіналу копію аналогічного договору (який виконаний повністю), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (оформлену належним чином).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.