Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2024, 00:00
закупівля здійснюється з врахуванням Постанов КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 967 440 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 837,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 29 000 UAH |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
| ЄДРПОУ: | 25976386 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Якименко Євген Олександрович |
| Телефон: | +380536174801 |
| E-mail: | vkg_lubnirada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37500, Україна, Полтавська область,Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, 33 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Тендерною документацією вимагалося надання Учасником у своїй тендерній пропозиції на підтвердження контролю якості матеріалів, копію документів, що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). Учасником надано свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань №050-21 терміном дії – видане 20 серпня 2021 р., чинне до 19 серпня 2024 р., тобто – не діюче. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 4 Пункту 12 Розділу «Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник має надати діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.