Закупівлю оголошено - 28-08-2024, 20:15. Дата останніх змін - 14-10-2024, 00:00

«Будівельно-монтажні роботи» код CPV за ДК 021:2015:45300000-0, лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла D28 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Портова та Паркова, м. Запоріжжя», лот № 2 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Сєдова та Південного шосе, м. Запоріжжя». Коригування, лот № 3 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z52 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Перспективна, Орджонікідзе та Молодіжна, м. Запоріжжя». Коригування, лот № 4 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ласточкіна та Говорухи, м. Запоріжжя», лот № 5 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К54 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ситова та Космічна, м. Запоріжжя».

«Будівельно-монтажні роботи» код CPV за ДК 021:2015:45300000-0, лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереже... Державна закупівля - UA-2024-08-28-011228-a «Будівельно-монтажні роботи» код CPV за ДК 021:2015:45300000-0, лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла D28 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Портова та Паркова, м. Запоріжжя», лот № 2 – будівельно-монтажні роботи по від замовника Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями" від 8/28/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-28-011228-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-28-013542-a
Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
5596145.2
5 596 145,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:27 978 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
ЄДРПОУ:13620112 Досьє YouControl
Контактна особа:Гуржій Олена Валентинівна
Телефон:380982695652
E-mail:olenagurzij95@gmail.com
Місцезнаходження:
69065, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А
3



Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-08-2024, 20:15
по 12-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-08-2024, 20:15
по 15-09-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-09-2024, 12:42
по 16-09-2024, 15:12

Період оскарження умов закупівлі - по 12-09-2024, 00:00

Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення

Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

В Технічних частинах тендерної документації - Додаток 2-1, Додаток 2-2, Додаток 2-3, Додаток 2-4, Додаток 2-5 до тендерної документації (вузли D28, Z20, Z52, K20 та K54) виявлено недостовірність наданої інформації та підготовлених документів для проведення Закупівлі № UA-2024-08-28-011228-a, необхідної для оновлення матеріально-технічних цінностей, устаткування. Станом на 03.10.2024 року Закупівля знаходиться на етапі «Кваліфікація». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

14-10-2024, 00:00

Період оскарження:

з 03-10-2024, 21:26 по 14-10-2024, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено28-08-2024, 20:17:28
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-09-2024, 17:03:59
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:07-09-2024, 17:03:59
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-09-2024, 23:10:09
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-09-2024, 23:10:10
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено28-08-2024, 20:18:28
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено07-09-2024, 17:05:11
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-09-2024, 23:11:19
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 5. Лот № 5 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К54 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ситова та Космічна, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у паперовому та/або електронному вигляді на умовах грошового забезпечення (покриття) в розмірі, передбаченому цією тендерною документацією, з дотриманням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх нормативних документів банку-гаранта. Строк забезпечення виконання договору – не менше строку дії договору на закупівлю. До оригіналу банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 5. Лот № 5 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К54 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ситова та Космічна, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена в національній валюті України – гривні. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, посилання на ID цієї закупівлі, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією (подається у складі тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Комісійна винагорода та відшкодування витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій за гарантіями, утримуються з учасника (принципала) і замовником (бенефіціаром) не відшкодовуються. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 4. Лот № 4 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ласточкіна та Говорухи, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у паперовому та/або електронному вигляді на умовах грошового забезпечення (покриття) в розмірі, передбаченому цією тендерною документацією, з дотриманням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх нормативних документів банку-гаранта. Строк забезпечення виконання договору – не менше строку дії договору на закупівлю. До оригіналу банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          4. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4. Лот № 4 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ласточкіна та Говорухи, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена в національній валюті України – гривні. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, посилання на ID цієї закупівлі, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією (подається у складі тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Комісійна винагорода та відшкодування витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій за гарантіями, утримуються з учасника (принципала) і замовником (бенефіціаром) не відшкодовуються. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          5. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 3. Лот № 3 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z52 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Перспективна, Орджонікідзе та Молодіжна, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у паперовому та/або електронному вигляді на умовах грошового забезпечення (покриття) в розмірі, передбаченому цією тендерною документацією, з дотриманням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх нормативних документів банку-гаранта. Строк забезпечення виконання договору – не менше строку дії договору на закупівлю. До оригіналу банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          6. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3. Лот № 3 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z52 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Перспективна, Орджонікідзе та Молодіжна, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена в національній валюті України – гривні. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, посилання на ID цієї закупівлі, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією (подається у складі тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Комісійна винагорода та відшкодування витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій за гарантіями, утримуються з учасника (принципала) і замовником (бенефіціаром) не відшкодовуються. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          7. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 2. лот № 2 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Сєдова та Південного шосе, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у паперовому та/або електронному вигляді на умовах грошового забезпечення (покриття) в розмірі, передбаченому цією тендерною документацією, з дотриманням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх нормативних документів банку-гаранта. Строк забезпечення виконання договору – не менше строку дії договору на закупівлю. До оригіналу банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          8. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2. лот № 2 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Сєдова та Південного шосе, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена в національній валюті України – гривні. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, посилання на ID цієї закупівлі, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією (подається у складі тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Комісійна винагорода та відшкодування витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій за гарантіями, утримуються з учасника (принципала) і замовником (бенефіціаром) не відшкодовуються. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          9. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла D28 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Портова та Паркова, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у паперовому та/або електронному вигляді на умовах грошового забезпечення (покриття) в розмірі, передбаченому цією тендерною документацією, з дотриманням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх нормативних документів банку-гаранта. Строк забезпечення виконання договору – не менше строку дії договору на закупівлю. До оригіналу банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          10. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла D28 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Портова та Паркова, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена в національній валюті України – гривні. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, посилання на ID цієї закупівлі, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією (подається у складі тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Комісійна винагорода та відшкодування витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій за гарантіями, утримуються з учасника (принципала) і замовником (бенефіціаром) не відшкодовуються. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          11. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 5. Лот № 5 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К54 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ситова та Космічна, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка, Схвальний лист-відгук, аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.3.1. Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) з наданням копій первинних документів на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. 1.3.2. Схвальний лист-відгук від підприємства (установи, організації), для якого учасником виконувався наданий аналогічний договір. В разі надання декількох аналогічних договорів, лист-відгук надається до кожного з них. Під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого аналогічний предмету даної закупівлі (за видами складових робіт), договірні зобов’язання за яким виконані учасником в повному обсязі.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 5. Лот № 5 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К54 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ситова та Космічна, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідки. Таблиці , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.2.1. Довідка з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід (за формою Таблиці 1 та за формою Таблиці 2). 1)Наявність інженерно-технічного персоналу* Таблиця 1 № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові Ступінь освіти, спеціальність (згідно диплому) Загальний стаж роботи на підприємстві, років Загальний стаж роботи на посаді, років 1 2 3 4 5 6 *в таблиці обов’язково зазначити наявність в штаті учасника виконроба та інженера з проектно-кошторисної документації. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів 2) Наявність робітників робочих професій* Таблиця 2 № з/п Професія Прізвище, ім’я, по батькові Загальний стаж роботи по професії Стаж роботи на підприємстві, років За штатом, або субпідрядної організації 1 2 3 4 5 6 *Примітки: Наявність в штаті підприємства кваліфікованих робітників (електромонтерів) не менше 2 осіб, які будуть виконувати монтаж (підтверджується копіями наказів про прийом на роботу або трудових книжок), в яким має бути: - надати копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В; - надати копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті; - надати копії документа про проходження медогляду. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 5. Лот № 5 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К54 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ситова та Космічна, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.1.1. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що належить учаснику на праві власності та необхідні для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі. У разі відсутності приміщень та іншої матеріально-технічної бази, які належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо) та обов’язково вказати: найменування, місцезнаходження, контактний телефон, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також валідний строк (термін) дії такого договору.
          4. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4. Лот № 4 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ласточкіна та Говорухи, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка, Схвальний лист-відгук, аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.3.1. Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) з наданням копій первинних документів на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. 1.3.2. Схвальний лист-відгук від підприємства (установи, організації), для якого учасником виконувався наданий аналогічний договір. В разі надання декількох аналогічних договорів, лист-відгук надається до кожного з них. Під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого аналогічний предмету даної закупівлі (за видами складових робіт), договірні зобов’язання за яким виконані учасником в повному обсязі.
          5. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4. Лот № 4 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ласточкіна та Говорухи, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідки. Таблиці , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.2.1. Довідка з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід (за формою Таблиці 1 та за формою Таблиці 2). 1)Наявність інженерно-технічного персоналу* Таблиця 1 № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові Ступінь освіти, спеціальність (згідно диплому) Загальний стаж роботи на підприємстві, років Загальний стаж роботи на посаді, років 1 2 3 4 5 6 *в таблиці обов’язково зазначити наявність в штаті учасника виконроба та інженера з проектно-кошторисної документації. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів 2) Наявність робітників робочих професій* Таблиця 2 № з/п Професія Прізвище, ім’я, по батькові Загальний стаж роботи по професії Стаж роботи на підприємстві, років За штатом, або субпідрядної організації 1 2 3 4 5 6 *Примітки: Наявність в штаті підприємства кваліфікованих робітників (електромонтерів) не менше 2 осіб, які будуть виконувати монтаж (підтверджується копіями наказів про прийом на роботу або трудових книжок), в яким має бути: - надати копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В; - надати копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті; - надати копії документа про проходження медогляду. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів
          6. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 4. Лот № 4 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Ласточкіна та Говорухи, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.1.1. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що належить учаснику на праві власності та необхідні для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі. У разі відсутності приміщень та іншої матеріально-технічної бази, які належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо) та обов’язково вказати: найменування, місцезнаходження, контактний телефон, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також валідний строк (термін) дії такого договору.
          7. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3. Лот № 3 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z52 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Перспективна, Орджонікідзе та Молодіжна, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка, Схвальний лист-відгук, аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.3.1. Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) з наданням копій первинних документів на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. 1.3.2. Схвальний лист-відгук від підприємства (установи, організації), для якого учасником виконувався наданий аналогічний договір. В разі надання декількох аналогічних договорів, лист-відгук надається до кожного з них. Під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого аналогічний предмету даної закупівлі (за видами складових робіт), договірні зобов’язання за яким виконані учасником в повному обсязі.
          8. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3. Лот № 3 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z52 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Перспективна, Орджонікідзе та Молодіжна, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідки. Таблиці , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.2.1. Довідка з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід (за формою Таблиці 1 та за формою Таблиці 2). 1)Наявність інженерно-технічного персоналу* Таблиця 1 № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові Ступінь освіти, спеціальність (згідно диплому) Загальний стаж роботи на підприємстві, років Загальний стаж роботи на посаді, років 1 2 3 4 5 6 *в таблиці обов’язково зазначити наявність в штаті учасника виконроба та інженера з проектно-кошторисної документації. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів 2) Наявність робітників робочих професій* Таблиця 2 № з/п Професія Прізвище, ім’я, по батькові Загальний стаж роботи по професії Стаж роботи на підприємстві, років За штатом, або субпідрядної організації 1 2 3 4 5 6 *Примітки: Наявність в штаті підприємства кваліфікованих робітників (електромонтерів) не менше 2 осіб, які будуть виконувати монтаж (підтверджується копіями наказів про прийом на роботу або трудових книжок), в яким має бути: - надати копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В; - надати копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті; - надати копії документа про проходження медогляду. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів
          9. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 3. Лот № 3 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z52 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Перспективна, Орджонікідзе та Молодіжна, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.1.1. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що належить учаснику на праві власності та необхідні для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі. У разі відсутності приміщень та іншої матеріально-технічної бази, які належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо) та обов’язково вказати: найменування, місцезнаходження, контактний телефон, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також валідний строк (термін) дії такого договору.
          10. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2. лот № 2 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Сєдова та Південного шосе, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка, Схвальний лист-відгук, аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.3.1. Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) з наданням копій первинних документів на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. 1.3.2. Схвальний лист-відгук від підприємства (установи, організації), для якого учасником виконувався наданий аналогічний договір. В разі надання декількох аналогічних договорів, лист-відгук надається до кожного з них. Під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого аналогічний предмету даної закупівлі (за видами складових робіт), договірні зобов’язання за яким виконані учасником в повному обсязі.
          11. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2. лот № 2 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Сєдова та Південного шосе, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідки. Таблиці , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.2.1. Довідка з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід (за формою Таблиці 1 та за формою Таблиці 2). 1)Наявність інженерно-технічного персоналу* Таблиця 1 № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові Ступінь освіти, спеціальність (згідно диплому) Загальний стаж роботи на підприємстві, років Загальний стаж роботи на посаді, років 1 2 3 4 5 6 *в таблиці обов’язково зазначити наявність в штаті учасника виконроба та інженера з проектно-кошторисної документації. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів 2) Наявність робітників робочих професій* Таблиця 2 № з/п Професія Прізвище, ім’я, по батькові Загальний стаж роботи по професії Стаж роботи на підприємстві, років За штатом, або субпідрядної організації 1 2 3 4 5 6 *Примітки: Наявність в штаті підприємства кваліфікованих робітників (електромонтерів) не менше 2 осіб, які будуть виконувати монтаж (підтверджується копіями наказів про прийом на роботу або трудових книжок), в яким має бути: - надати копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В; - надати копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті; - надати копії документа про проходження медогляду. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів
          12. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот 2. лот № 2 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Z20 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Сєдова та Південного шосе, м. Запоріжжя». Коригування
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.1.1. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що належить учаснику на праві власності та необхідні для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі. У разі відсутності приміщень та іншої матеріально-технічної бази, які належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо) та обов’язково вказати: найменування, місцезнаходження, контактний телефон, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також валідний строк (термін) дії такого договору.
          13. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла D28 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Портова та Паркова, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          довідка, Схвальний лист-відгук, аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.3.1. Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі (складовими робіт) договір (договори) з наданням копій первинних документів на підтвердження належного виконання договірних зобов’язань. 1.3.2. Схвальний лист-відгук від підприємства (установи, організації), для якого учасником виконувався наданий аналогічний договір. В разі надання декількох аналогічних договорів, лист-відгук надається до кожного з них. Під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого аналогічний предмету даної закупівлі (за видами складових робіт), договірні зобов’язання за яким виконані учасником в повному обсязі.
          14. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла D28 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Портова та Паркова, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідки. Таблиці , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.2.1. Довідка з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід (за формою Таблиці 1 та за формою Таблиці 2). 1)Наявність інженерно-технічного персоналу* Таблиця 1 № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові Ступінь освіти, спеціальність (згідно диплому) Загальний стаж роботи на підприємстві, років Загальний стаж роботи на посаді, років 1 2 3 4 5 6 *в таблиці обов’язково зазначити наявність в штаті учасника виконроба та інженера з проектно-кошторисної документації. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів 2) Наявність робітників робочих професій* Таблиця 2 № з/п Професія Прізвище, ім’я, по батькові Загальний стаж роботи по професії Стаж роботи на підприємстві, років За штатом, або субпідрядної організації 1 2 3 4 5 6 *Примітки: Наявність в штаті підприємства кваліфікованих робітників (електромонтерів) не менше 2 осіб, які будуть виконувати монтаж (підтверджується копіями наказів про прийом на роботу або трудових книжок), в яким має бути: - надати копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В; - надати копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті; - надати копії документа про проходження медогляду. Уповноважена особа учасника ________________ ПІБ (посада) (підпис, печатка*)** *за наявності **не застосовується для електронних документів
          15. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Лот № 1 – будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла D28 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Портова та Паркова, м. Запоріжжя»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-08-2024, 20:17:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка , Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати: 1.1.1. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що належить учаснику на праві власності та необхідні для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі. У разі відсутності приміщень та іншої матеріально-технічної бази, які належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав (оренда, позичка, господарське відання тощо) та обов’язково вказати: найменування, місцезнаходження, контактний телефон, ідентифікаційний код суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також валідний строк (термін) дії такого договору.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ