Період оскарження умов закупівлі - по 09-09-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 245 595 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 455,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 227 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
8 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт ліфтового обладнання будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Договір повинен бути чинним не менше ніж до кінця поточного року. Учасником зазначено обладнання в п. 1,3,5,6,8,9,11-14,19-53,55-57,61-73 довідки про наявність обладнання як власне, та не підтверджено його право власності (або підтвердження купівлі, або підтвердження взяття на баланс). 2) Відповідно пункту 2 Додатку 3 тендерної документації замовником вимагається гарантійний лист про те, що учасник несе відповідальність за виконання вимог охорони праці, техніки безпеки, дорожнього руху транспортних засобів та пожежної безпеки на об’єктах та на території замовника, також застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору. Учасником не надано гарантійний лист. 3) Відповідно Додатку 5 тендерної документації замовником вимагається подання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасником/Переможцем за формою договірної ціни, визначеної згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Накозом Мінрегіону від 28.11.2021 № 281 (відповідно до переліку робіт, зазначеному у додатку № 3 цієї тендерної документації та доповнення до нього у вигляді локальних кошторисів, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат, розрахунків адміністративних витрат, розрахунків кошторисного прибутку), а також інформаційну модель кошторисної документації у форматі imd, створеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 та/або інформаційного блоку даних, розробленого в іншому сертифікованому програмному комплексі. Учасником не надано інформаційну модель кошторисної документації у форматі imd, створеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 та/або інформаційного блоку даних, розробленого в іншому сертифікованому програмному комплексі. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - документ, що підтверджує право власності (або підтвердження купівлі, або підтвердження взяття на баланс) на зазначене обладнання; - гарантійний лист відповідно пункту 2 Додатку 3; - інформаційну модель кошторисної документації у форматі imd, створеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 та/або інформаційного блоку даних, розробленого в іншому сертифікованому програмному комплексі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.