Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), в межах бюджетних призначень на відповідний період
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 163 400 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 15 817 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 43978794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бондар Світлана Миколаївна |
Телефон: | +380502289957 |
E-mail: | SVOosvita1604@gmail.com |
Місцезнаходження: | 89435, Україна, Закарпатська область,село Коритняни , вулиця Духновича, будинок 66В |
2 |
Відповідно до вимог Додатку 1 затвердженої тендерної документації від 26 серпня 2024 року (зі внесеними змінами від 04.09.2024 року) встановлений перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме, згідно п. 1.1.: «Інформація, виконана у вигляді Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які містяться у підсумковій відомості ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування згідно Таблиці 1. У даній довідці Учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав*, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути укладений за результатом проведення закупівлі. Таблиця 1 Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази № п/п Назва машини, механізму або обладнання, марка, модель, рік випуску Наявна кількість Зазначення приналежності (Власна, орендується, лізинг, послуги) Якщо техніка, не є власною, зазначається найменування організації з якою укладено договір (найменування та код за ЄДРПОУ) *Нерухомі об’єкти майнових прав зазначаються Учасником окремо в довідці. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним рухомим та нерухомим майном, дійсні та чинні, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю». Учасником ТОВ «ЗАКАРПАТГАРАНТБУД» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (вих. 111 від 05.09.2024 року), проте дана довідка не містить всієї інформації, яка вимагалась Замовником, а саме відсутність року випуску. Крім того, довідка не містить інформацію про наявність всього обладнання, яке міститься в поданій Учасником підсумковій відомості ресурсів (файл 2_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01 та 2_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями – надати оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які містяться в підсумковій відомості ресурсів, з наданням копій документів, які підтверджують право власності/володіння/користування відповідним рухомим майном. Згідно п. 1.2. встановлені вимоги щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації. Учасником ТОВ «ЗАКАРПАТГАРАНТБУД» надано Довідку про наявність працівників (вих.112 від 05.09.2024 року). Дана довідка містить інформації щодо працівника Савцинець Івана Івановича та Плеша Вались Васильовича. Перевіривши копії наказів щодо даних працівників було встановлено розбіжність у ФІО зазначених працівників. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями – уточнити інформацію у наданій довідці, шляхом зазначення достовірних даних у імені та фамілії зазначених працівників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.