Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2024, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми захисту населення і території Тернопільської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2023-2025 роки - рішення міської ради від 19.12.2022 №8/п21/19.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 262 044,73 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 310,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волошин Наталя |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 23.08.2024 № 317/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. … 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ від 06.09.2024 № 46/8 «Довідка відомості про учасника», однак учасником не зазначено фактичної адреси учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену(відкориговану чи нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника у повному обсязі. …. 5.10. Інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця: Якщо Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до виконання робіт, згідно з наведеною нижче формою: ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ) Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види робіт, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг робіт (у %) субпідрядника/ співвиконавця (суб’єкта господарювання) 1 2 3 Інформація, яка подається від субпідрядника/співвиконавця у разі залучення учасником до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців 1) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері виконання робіт, що є предметом закупівлі: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за формою наведеною нижче: № п/п Прізвище ім’я по-батькові Посада Стаж роботи на вказаній посаді у субпідрядника/співвиконавця, років Учаснику необхідно завантажити Лист від кожного субпідрядника/співвиконавця, завірений підписом уповноваженої особи субпідрядника/співвиконавця, про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ від 06.09.2024 № 46/14 «Довідка про субпідрядні організації», де зазначено перелік субпідрядників/співвиконавців, які планує залучити учасник, однак учасником не конкретизовано відсоток - орієнтований обсяг робіт (%), що не дає змоги конкретизувати обсяг робіт, який буде виконано залученими субпідрядниками/співвиконавцями, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Також учасником надано тільки Лист-згода від 06.06.2024 № 225 про згоду виконання монтажних робіт як субпідрядника та Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 06.09.2024 № 226 від КП електромереж зовнішнього освітлення «Тернопільміськсвітло», від інших субпідрядників/співвиконавців листи про згоду та довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не подані, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену(відкориговану чи нову) довідку, що містить інформацію про субпідрядника (ів)/співвиконаця (ів), та усі документи, що вимагалися замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.