Закупівлю оголошено - 21-08-2024, 20:49. Дата останніх змін - 07-10-2024, 10:40

Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)

Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)... Державна закупівля - UA-2024-08-21-011892-a Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження) від замовника Відділ культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 8/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-21-011892-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-21-014157-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-08-2024, 20:49
по 02-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-08-2024, 20:49
по 05-09-2024, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-09-2024, 15:44
по 06-09-2024, 16:07

Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
11800000
11 800 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:59 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:57 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37448129 Досьє YouControl
Контактна особа:Галеса Євгенія
Телефон:380964640891
E-mail:zhenia_halesa@ukr.net
Місцезнаходження:
02068, Україна, Київська область,Київ, вул. Кошиця, 11
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт покрівлі ди ...
11 800 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-09-2024, 15:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, місто Кіровоград, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ПЕРМСЬКА, будинок 8, квартира 1, 25006, Ірина Сулім
Остаточна пропозиція:
11 551 123,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
11 551 123,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-09-2024, 20:37
Період подачі оскарження:
по 29-09-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-09-24, 17:36:09
24

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону з урахуванням пункту 43 Особливостей Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" (код 13755332) (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-08-21-011892-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: Підпункт 1.1. пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «1.1.Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)). Обов’язкова наявність приміщень, транспорту, обладнання». Довідка, надана Учасником у складі тендерної пропозиції, не містить інформацію щодо технічного стану. Наявна невідповідність номера договору, а саме: У довідці Учасника №04/09-1 від 04.09.2024 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази вказано, що спеціалізована техніка та автомобільний транспорт, зазначені в пунктах 60-66 цієї довідки залучені на підставі Договору №21/11/23 про надання послуг від 21.11.2023 р. У складі тендерної пропозиції Учасником надано додаток до договору №21/11/23 з переліком вищезазначеної спеціалізованої техніки та автомобільного транспорту. Проте договір №21/11/23 відсутній. Натомість наявний договір №21/11/231 . До довідки №04/09-1 від 04.09.2024 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази надати Договір №21/11/23 про надання послуг від 21.11.2023 р. Підпункти 2.1. та 2.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання (форма довідки визначена у п.2.1). У довідці обов’язково мають бути зазначені: - головний інженер; - виконроб; - інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); - інженер проектувальник в частині кошторисної документації; - не менше 3 –х робітників. Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.2-7.03-17 «Мiнiмальнi вимоги з охорони працi на тимчасових або мобiльних будiвельних майданчиках», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання», НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони працi пщ час експлуатації навантажувачів» (надати в складі тендерної пропозиції копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань та посвідчення). Інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), головний інженер та виконроб додатково має підтвердити знання (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009). Якщо перевірка знань зазначених вище вимог нормативно-правових актів з охорони праці та Правил відбувалась відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві учасника (роботодавця), надати в складі тендерної пропозиції протоколи/витяги з протоколів, посвідчення на весь склад комісії які підтверджують проходження ними навчання з охорони праці в навчальному центрі. Для підтвердження кваліфікації інженерно – технічних працівників зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати в складі тендерної пропозиції – документи про освіту або документи присвоєння (підвищення кваліфікації). Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці згідно п.2.1 даного розділу (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод). Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписами та печатками інженера-проектувальника та Учасника) з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу)». Проте, Учасником не дотримано вимог щодо надання вищевказаних документів на працівників згідно вимог Замовника. Привести документи у відповідність до вимог Замовника. Враховуючи вищенаведене, Учаснику необхідно надати документальне підтвердження вищенаведених вимог.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-09-24, 17:36:09
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-21-011892-a-a1
Номер договору:
182
Дата підписання договору:
04-10-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 04-10-2024 по 31-12-2025
11 551 123,60 UAH
Ціна договору
9 625 936,33 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "РСК "БУДПРОМ""   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Донецька область, м.Курахове, вул.Польова,19, 85612, Сергей Радченко
Остаточна пропозиція:
10 478 683,85 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 478 683,85 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-09-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-09-24, 16:52:07
24

Відповідно до частини 16 статті 29 Закону з урахуванням пункту 43 Особливостей Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" (код 41154468) (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-08-21-011892-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: Підпункт 1.1. пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «1.1.Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)). Обов’язкова наявність приміщень, транспорту, обладнання». Довідка, надана Учасником у складі тендерної пропозиції, не містить інформацію щодо технічного стану, а також не містить інформацію щодо наявності приміщень. МТБ довідка не містить усі будівельні машини і механізми, що визначені Учасником у відомостях ресурсів до ЗКР вартості об’єкта будівництва Підпункт 2.1. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «2.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання». В довідці, наданій Учасником у складі тендерної пропозиції, для кошторисника не вказано досвід роботи на аналогічній посаді. Посади в наказах не співпадають з посадами у довідці, а саме: - Цяцько О.С. – Довідка – електрозварник/монтажник/покрівельник; Наказ – електрозварник ручного зварювання. - Коваленко В.П. – Довідка – газорізальник/стропальник/покрівельник; Наказ – газорізальник. - Шкурко В.В. – Довідка – монтажник/покрівельник; Наказ – монтажник будівельний. - Мирончук Ю.А. – Довідка – штукатур/маляр по художньому оздобленню; Наказ – штукатур. - Стожок І.В. – Довідка – лицювальник-плиточник/лицювальник-мозаічник; Наказ – плиточник. Накази на призначення за сумісництвом або на суміщення посад відсутні. Підпункт 2.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «У довідці обов’язково мають бути зазначені: - головний інженер; - виконроб; - інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); - інженер проектувальник в частині кошторисної документації; - не менше 3 –х робітників. Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.2-7.03-17 «Мiнiмальнi вимоги з охорони працi на тимчасових або мобiльних будiвельних майданчиках», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання», НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони працi під час експлуатації навантажувачів» (надати в складі тендерної пропозиції копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань та посвідчення). Інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), головний інженер та виконроб додатково має підтвердити знання (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)». У складі тендерної пропозиції Учасником не надано для: - Інженер з охорони праці, головний інженер, виконроб – не надано копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.2-7.03-17 «Мiнiмальнi вимоги з охорони працi на тимчасових або мобiльних будiвельних майданчиках», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання», НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони працi пщ час експлуатації навантажувачів». - Інженер проектуальник в частині кошторисної документації: не надано копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення, які підтверджують знання НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», та не надано копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Також наявна невідповідність між посвідченням та витягом з протоколу щодо перевірки знань НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», а саме: у складі тендерної пропозиції Учасника присутній витяг з протоколу від 03 вересня 2024 р. № 2149, щодо перевірки знань НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», але в посвідченні № 4992 вказана підстава: протокол від 03 вересня 2024 р. № 2148. - Не менше 3 –х робітників: не надано копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення, які підтверджують знання НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» та НПАОП 45.2-7.03-17 «Мiнiмальнi вимоги з охорони працi на тимчасових або мобiльних будiвельних майданчиках». Підпункт 3.1. пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту виконаний в 2021-2023 роках. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору з зазначенням посилання на договір в системі зкупівель прозорро. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії/ю документів/у (акти виконанних робіт або відгку від замовника по договору указаному в довідці) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Документи скануються PDF-файлом та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю». Наданий у складі тендерної пропозиції Учасника договір №115б-20 укладено у 2020 році, що не відповідає умовам тендерної документації. Договір №40 – в системі Прозорро оприлюднено договір із ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" #40453359, що не є учасником закупівлі. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-04-012389-a), при цьому сам договір в тому числі не містить інформацію про субпідрядника. Пункт 4 додатку № 1 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «Учасник повинен надати баланс та звіт про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період які мають свідчити про ведення господарської діяльності підприємством. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності». У складі тендерної пропозиції Учасник надав фінансову звітність без відмітки про прийняття органом Держкомстату. Пункт 9 додатку № 6 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «Скан-копія оригіналу довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника виданої в цьому році». У складі тендерної пропозиції Учасника дана довідка відсутня. Пункт 11 додатку № 6 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника; - оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника. - оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, виданий на ім’я Учасника. - оригінал або копію сертифікату на системи управління щодо протидії корупції, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що системи управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT )", виданий на ім’я Учасника. Сертифікати повинні бути видані акредитованим органом із сертифікації (на підтвердження сфери акредитації надати атестат (атестати) про акредитацію НААУ організації (організацій) яка/і видала/и вищевказані сертифікати)». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній атестат (атестати) про акредитацію НААУ організації (організацій) яка/і видала/и вищевказані сертифікати. Пункт 14 додатку № 6 до тендерної документації містить наступні вимоги надати: «Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: Вогнезахист (вогнезахисне просочування (поверхневе), вогнезахисне оброблення (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення)». У складі тендерної пропозиції Учасником надана Ліцензія №271742 Державної служби України з надзвичайних ситуацій у якій відсутня інформація про вогнезахисне заповнення. Враховуючи вищенаведене, Учаснику необхідно надати документальне підтвердження вищенаведених вимог.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-09-24, 16:52:07

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "РСК "БУДПРОМ""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 478 683,85 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 478 683,85 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядник: Приватне Підприємство "БЕЗПЕКА-СЕРВІС-ПЛЮС"
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 551 123,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
11 551 123,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Учасником закупівлі планується залучення субпідрядника в обсязі менше 20 % від вартості договору про закупівлю по ліцензованому виду діяльності,а саме вогнезахист деревини
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено21-08-2024, 20:50:28
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-08-2024, 18:35:57
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічний Видалено21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-08-2024, 20:36:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-08-2024, 18:31:27
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-08-2024, 18:32:37
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 57 000,00 (пятдесят сім тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником у разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)(далі - Особливості); - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          3. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Банківська гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі неналежного виконання договору. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається разом із банківською гарантією), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Замовника, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії також додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору у разі відмови переможця торгів від виконання зобов’язань, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання визначених даним договором про закупівлю товару. Інші умови, які повинна містити банківська гарантія: 1) безвідкличне зобов'язання банку (Гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (Бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (Бенефіціара); 2) обов’язок банку (Гаранта) сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума); 3) термін сплати грошових коштів банком (Гарантом): протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від замовника (Бенефіціара). Банківська гарантія, яка сформульована іншим чином або містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам даної тендерної документації та такою, що не надана переможцем закупівлі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця і не можуть входити до розрахунку вартості товару. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація у банківській гарантії є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-08-2024, 18:35:08
          Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Банківська гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі неналежного виконання договору. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається разом із банківською гарантією), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Замовника, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії також додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору у разі відмови переможця торгів від виконання зобов’язань, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання визначених даним договором про закупівлю товару. Інші умови, які повинна містити банківська гарантія: 1) безвідкличне зобов'язання банку (Гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (Бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (Бенефіціара); 2) обов’язок банку (Гаранта) сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума); 3) термін сплати грошових коштів банком (Гарантом): протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від замовника (Бенефіціара). Банківська гарантія, яка сформульована іншим чином або містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам даної тендерної документації та такою, що не надана переможцем закупівлі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця і не можуть входити до розрахунку вартості товару. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація у банківській гарантії є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
          Статус: Архівована
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          Дата архівування: 31-08-2024, 18:35:08
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надати документи відповідно до додатку № 1 до тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-08-2024, 20:49:48
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ