Закупівлю оголошено - 21-08-2024, 19:04. Дата останніх змін - 21-08-2024, 19:11

«Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Державна закупівля - UA-2024-08-21-011751-a «Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від замовника Відокремлений структурний підрозділ "СТРИЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ" від 8/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-21-011751-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-21-013832-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-08-2024, 19:04
по 02-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-08-2024, 19:04
по 05-09-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2924343.6
2 924 343,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:14 621,72 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:14 621,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відокремлений структурний підрозділ "СТРИЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ"
ЄДРПОУ:34387362 Досьє YouControl
Сайт:https://sclnau.com.ua
Контактна особа:Наталія Фединяк
Телефон:+380957620849
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 169
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт кімнат для ...
2 924 343,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
82400 Україна Львівська область м. Стрий вул. Львівська 169
по 20-12-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-08-2024, 19:04:52
Експортовано:21-08-2024, 19:04:52
Експортовано:21-08-2024, 19:04:52
Експортовано:21-08-2024, 19:04:52
Експортовано:21-08-2024, 19:04:52
Експортовано:21-08-2024, 19:04:52
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-08-2024, 19:11:41
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
9.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 р. та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) та Особливостей, на суму визначену в п.9.2. з грошовим покриттям. 9.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5 % від очікуваної вартості) – 14 621,00 гривень. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). 9.3. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія,PDF або Word з накладанням КЕП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. 9.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 9.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант), в якому обслуговується Учасник та в якому має відкритий розрахунковий рахунок, на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 9.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 9.7. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 9.8. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 9.9. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 9.10. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 9.11. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 9.12. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. 9.13. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції, Замовником оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Способи підтвердження:
Документ
Банківська гарантія , Забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 р. та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) та Особливостей, на суму визначену в п.9.2. з грошовим покриттям. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5 % від очікуваної вартості) – 14 621,00 гривень. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія,PDF або Word з накладанням КЕП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику в паперовому форматі (особисто в руки уповноваженому представнику Замовника) забезпечення виконання договору. Способом забезпеченням виконання договору про закупівлю є оригінал банківської гарантії, гарантом за якою виступає банківська установа. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії, яка видана банком, в якому обслуговується Учасник-переможець та в якому має відкритий розрахунковий рахунок. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати разом із банківською гарантією (в паперовому форматі (особисто в руки уповноваженому представнику Замовника)) до моменту підписання договору підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія, а саме довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів (ліцензії чи витягу); документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна серед іншого містити такі суттєві умови: - обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) протягом 5 робочих днів з моменту подання першої письмової вимоги Замовником (бенефіціаром), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю (в тому числі, якщо таке невиконання призвело до розірвання договору з учасником-переможцем); - відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); - умов про ускладнення процедури виплати банком-гарантом гарантійної суми (додаткового підтвердження повноважень підписанта бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень настання гарантійного випадку, умови щодо подання вимоги не до безпосередньо банку-гаранта, а через банк бенефіціара, тощо); - інших умов, які не відповідають вимогам тендерної документації та чинного законодавства. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником (учасником-переможцем) зобов'язання (тобто договору за результатами процедури закупівлі), забезпеченого гарантією, бенефіціар (Замовник) має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом (учасником-переможцем) зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Способи підтвердження:
Документ
Способом забезпеченням виконання договору про закупівлю є оригінал банківської гарантії, гарантом за якою виступає банківська установа. , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику в паперовому форматі (особисто в руки уповноваженому представнику Замовника) забезпечення виконання договору. Способом забезпеченням виконання договору про закупівлю є оригінал банківської гарантії, гарантом за якою виступає банківська установа. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії, яка видана банком, в якому обслуговується Учасник-переможець та в якому має відкритий розрахунковий рахунок. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати разом із банківською гарантією (в паперовому форматі (особисто в руки уповноваженому представнику Замовника)) до моменту підписання договору підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія, а саме довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Способи підтвердження:
Документ
Підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Документи згідно додатку 1 Тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Способи підтвердження:
Документ
Підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Документи згідно додатку 1 Тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Капітальний ремонт кімнат для проживання здобувачів освіти у гуртожитку №4 ВСП «Стрийський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Статус: Активна
Дата створення: 21-08-2024, 19:04:15
Способи підтвердження:
Документ
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Документи згідно додатку 1 Тендерної документації
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ