Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2024, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 299 468,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 497,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380503007778 |
| E-mail: | hudymovych1-oa@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
23.09.2024 р. від ініціатора закупівлі отримано службову записку №1.27.001.003.-40128-24 від 23.09.2024 за підписом начальника відділу забезпечення операційної діяльності та інфраструктури УМТЗ Кудінова Ю. Б. про те що необхідно відмінити закупівлю Послуги з поточного ремонту будівлі за адресою: 19402, Черкаська обл., м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, 35, ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі. Згідно підпункту 1 п. 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Вирішено, керуючись підпунктом 1 п. 50 Особливостей та пунктом 1 розділу VІ тендерної документації, відмінити відкриті торги у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 26-09-2024, 16:36 по 07-10-2024, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Мінін Денис Ігорович повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано наступні документи: договір з Комунальне некомерційне підприємство «Амбулаторія загальної практики та сімейної медицини» № 57 від 09.10.2023, предметом якого є «Поточний ремонт приміщення фельдшерсько-акушерського пункту, що знаходиться за адресою Київська область, Бориспільський район, село Улянівка, вулиця Середня, 27, прізвище підписанта - Шерстюк .; відповідний відгук від замовника до вищезазначеного договору №57 від 09.10.2023 з аналогічним предметом закупівлі з прізвищем підписанта Шерстюк та довідку довільної форми, у якій зазначено договір №53 від 09.10.2023 з предметом закупівлі Поточний ремонт приміщення, заміна вікон, металопластикова перегородка, електрика, каналізація, фарбування, із зазначенням прізвища контактної особи Щерстюк, що не відповідає інформації зазначеній у договорі та у відгуку від контрагента. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Пункти1.1. Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – учасник має завантажити: Оновлену довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із виправленням предмету закупівлі, номеру договору та прізвища контактної особи, відповідно до інформації, що зазначена у відгуку та договорі. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.