Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2024, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 8 595 325 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 976,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 42 976,60 UAH |
| Замовник: | ТАЛАЛАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04415258 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярмоленко Сергій Михайлович |
| Телефон: | 0463165340 |
| E-mail: | srtua@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 16651, Україна, Чернігівська область,Талалаївка, вул.Незалежності, буд.8 |
2 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДВЕНДОР" ЄДРПОУ (41286491) у процедурі закупівлі № UA-2024-08-20-012190-a виявлено наступні невідповідності: 1. Підпунктом 1.10 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо» Учасником накладено УЕП лише в цілому на тендерну пропозицію. Потрібно ще також на кожний електронний документ окремо 2. У «Довідці про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі», що подана Учасником відповідно до п.5.5.1. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №5 тендерної документації виявлено наступні не відповідності: • 1). В таблиці довідки не пронумеровано послідовність зазначених рядків та є задвоєння рядків (екскаватори одноковшеві JCB 3CX SITEMASTER) та в назві обладнання «Віброущільнювачі..» не зазначено кількість; • 2) В таблиці Довідки графа 2 на завжди зазначено повністю тип/марка/модель механізму або обладнання, що унеможливлює ідентифікувати з підтверджуючими документами на право власності; • 3) На деяке власне обладнання відсутні підтверджуючі документи (наприклад: апарати для стикового зварювання поліетиленових труб та дрилі електричні Dnipro M); • 4) На підтвердження в користування залучених транспортних засобів/спец. машин (автомобіль бортовий вантажопідйомність 5 т. MAN TGA 26.463, екскаватор одноковшеві JCB 3CX SITEMASTER) надано Договір №257 від 31.07.2019 року Про надання послуг з експлуатації машин та механізмів між ТОВ «Сантранс Логістик» та ТОВ «Будвендор», проте замовнику немає підтвердження, що цей договір дієвий (наприклад лист в довільній формі від Учасника про пролонгацію договору) та надати для підтвердження (наприклад скановану Заявку з підписами сторін відповідно до додатку №1 договору) про замовлення саме цих транспортних засобів/спец. машин відповідно до договору, так як в договорі ніде немає посилання, саме на ці транспортні засоби; • 5) На підтвердження права використання екскаватора JCB 3CX SITEMASTER учасником надано Договір 05/05/21-1 від 05.05.2021 року Про надання послуг з експлуатації машин та механізмів між ФОП Крутов М.Ю. та ТОВ «Сантранс Логістик», але даний договір надано не з усіма від сканованими сторінками та п. 4.3.3. договору суперечить послідовності передачі між ТОВ «Сантранс Логістик» та ТОВ «Будвендор». Надати відповідні пояснення та/або підтверджуючі документи. 3. Відповідно до п. 5.3. Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №7 тендерної документації Учасником було надано Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів, але: • 1) не надано підтверджуючі документи, а саме скан Договору №04/02-М від 04.02.2021 року та додаткові угоди (за наявності), що укладений з Центральним спортивним клубом ЗСУ, Учаснику завантажити скан договору; • 2)в другому рядку таблиці Довідки, по замовнику Навчальний центр Національної гвардії України, не зазначено дата завершення договору та номер телефону контактної особи замовника, як це вимагалось. Учаснику надати довідку з усіма даними; • 3) пояснити щодо невідповідності суми актів форми КБ-2В/КБ-3 та договору (з дод. угодами в тому числі) по договору №12/10/135/КЕС/ЗФ від 07.12.2022 року укладеного з Навчальним центром Національної гвардії України, бо остання угода №2 на суму - 7 026 171,00 грн., а по актах і довідці сума - 6 165 284,47 грн.; • 4) надати підтвердження, що по договору №12/10/135/КЕС/ЗФ від 07.12.2022 року укладеного з Навчальним центром Національної гвардії України клас наслідків об’єкта на нижче СС2; • 5) учасником було надано скани-копії листів-відгуків від контрагентів по аналогічним договорам, проте дані листи не були на фірмовому бланку та без печаті контрагентів. Учаснику надати оновлені листи або надати пояснення; • 6) учасником було надано пояснення, щодо відсутності підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершальних об’єктів будівництва, але для дотримання вимог Європейського інвестиційного банку по ПВУ надати (але не виключення, можна ще доповнити): 1. скан-копію запита до контрагентів на надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва; 2. скан-копію відповіді контрагента на такий запит (з обгрунтуванням в разі відсутності). 4. Відповідно до пп. 1.10 і 7 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №4 тендерної документації Учасником було надано Довідка, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, при вивчення документів було виявлено: • 1) в довідці не зазначено номер телефону субпідрядника ТОВ «Семар Поділля», як того вимагала форма довідки, надати оновлену довідку; • 2)відсутній скан першої сторінка ліцензії субпідрядника ТОВ «Семар Поділля» на господарську діяльністьз будівництва об’єктів, лише додаток до ліцензії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.