Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 9 540 318 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 47 701,59 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 47 000 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
Телефон: | +380372553740 |
E-mail: | v.guleychuk@gmail.com |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «СМЕРЕЧИНА» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності трактора на гусеничному ходу не надано скан-копію з оригіналу листа-підтвердження від власника цього трактора на гусеничному ходу щодо незаперечення використання його для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, не за весь останній звітний період (лише за 3 місяць звітного кварталу). 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у довідці про наявність працівників (файл під назвою «3. Щодо працівників.pdf») зазначено інформацію про наявність виконавця робіт – Процюка Максима Борисовича. Проте в додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, відсутня інформація про наявність вказаного працівника. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у довідці про наявність працівників (файл під назвою «3. Щодо працівників.pdf») зазначено інформацію про наявність робітника-будівельника – Шевченка Олексія Геннадійовича. Також учасником надано скан-копію наказу №33-к від 02.09.2024р. про переведення з посади муляра на посаду робітника-будівельника Шевченка Олексія Геннадійовича. Проте в додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, відсутня інформація про наявність вказаного працівника, натомість наявна інформація про працівника Шевченка Олексія Миколайовича. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.