Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 497 668 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 488,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КНП "Чорноострівська лікарня Чорнооострівської селищної ради" |
| ЄДРПОУ: | 02004516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лаба Людмила Ярославівна |
| Телефон: | +380382622225 |
| E-mail: | raylikarnya2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 31310, Україна, Хмельницька область,Вовча Гора, с. Вовча Гора, вул. Нова,1 |
1 |
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю послуг «Поточний ремонт приймального відділення та санвузла хірургічного відділення КНП "Чорноострівська лікарня" Чорноострівської селищної ради» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення UA-2024-08-19-006972-a. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі товару «Дрова паливні твердих порід» прийняло 2 (два) учасника: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК МЕГАБУДСЕРВІС"; - ТОВ "АртБудДекор". Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК МЕГАБУДСЕРВІС", яка визначена найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК МЕГАБУДСЕРВІС"в процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг «Поточний ремонт приймального відділення та санвузла хірургічного відділення КНП "Чорноострівська лікарня" Чорноострівської селищної ради» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано згідно вимоги пункту 2.1.5. Розділу 2 тендерної документації підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2.1.5. Розділу 2 тендерної документації: «Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати на виконання вимоги пункту 2.1.5. Розділу 2 тендерної документації підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.