Закупівлю оголошено - 19-08-2024, 12:42. Дата останніх змін - 19-08-2024, 12:42

Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»

Державна закупівля - UA-2024-08-19-004769-a Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва» від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 8/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-19-004769-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-05-013790-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-08-2024, 12:42
по 31-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-08-2024, 12:42
по 03-09-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 31-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
91149591.2
91 149 591,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:455 747,95 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:455 747,96 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:42751893 Досьє YouControl
Контактна особа:Гондарук Леся
Телефон:380938197133
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
02125, Україна, Київська область,Київ, вулиця Чорних Запорожців, будинок 26
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт і реставрац ...
91 149 591,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-08-2024, 12:42:34
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-08-2024, 12:42:44
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5 % очікуваної вартості предмета закупівлі та складає 455 747,96 грн. (Чотириста п’ятдесят п’ять тисяч сімсот сорок сім гривень 96 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку №3 до тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. Документально підтверджена наявність офісного та складського приміщень, шляхом надання одного з наступних документів: 1.2.1. Документ, що підтверджує право власності на складське приміщення/офісне приміщення; 1.2.2. Діючий договір, що підтверджує наявність права користування офісним/складським приміщеннями (договір оренди/суборенди). Замовник не вимагає щоб інформація, яка міститься у довідці згідно з вимогами до п. 1.1. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника відповідала Додатку №1 до тендерної документації (технічні, якісні характеристики предмета закупівлі).
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Обов’язкова наявність працівників: - Головного інженера (не нижче 5-ї групи з електробезпеки) (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції діючі протокол(и) та посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємства; діючі протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.71-13, 0.00-1.75-15, 0.00-1.80-18, 0.00-1.81-18, 0.00-1.62-12, 0.00-1.83-18 та загальний курс з ОП; протокол(и) щодо перевірки знання вимог ПБЕЕС, ПБЕЕ, ПБЕ.ЕСУ, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС та діюче посвідчення для підтвердження групи з електробезпеки); - виконавця робіт (керівник проектів) (не нижче 5-ї групи з електробезпеки) (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції діючі протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.71-13, 0.00-1.75-15, 0.00-1.80-18, 0.00-1.81-18, 0.00-1.62-12, 0.00-1.83-18, 45.2-7.03-17 та загальний курс з ОП; протокол(и) щодо перевірки знання вимог ПБЕЕС, ПБЕЕ, ПБЕ.ЕСУ, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС та діюче посвідчення для підтвердження групи з електробезпеки); - інженера з охорони праці (учасник подає у складі пропозиції копію діючого сертифікату фахівця будівельної галузі, який підтверджує що особа сертифікована згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, виданий відповідним органом); - особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації (учасник подає у складі пропозиції діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірений печаткою та підписом власника сертифікату та діючий страхового полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом подається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації); - електрозварника ручного зварювання не нижче 4 розряду (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 4 розряду (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - арматурника (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - муляра (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - маляра (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07), НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - штукатура (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - монтажника санітарно-технічних систем і устаткування (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - бетоняра (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); - опоряджувальник будівельний (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - лицювальника – плиточника (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 4-го розряду (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду); - монтажника з монтажу сталевих конструкцій (щодо цього працівника учасник подає у складі тендерної пропозиції протокол(и) та посвідчення про проходження навчання з питань НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.03-17, пожежно-технічного мінімуму; протокол та посвідчення про підтвердження професійної компетенції/присвоєння кваліфікації, відповідного розряду). 2.3. Учасник подає у складі тендерної пропозиції: - документи, що підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, зазначених у довідці, згідно з вимогами п. 2.1, (наказ про працевлаштування/ переведення/ суміщення/ сумісництво, діючий договір цивільно-правового характеру (цивільно-правова угода). Замовник не вимагає, щоб інформація яка міститься у довідці згідно вимог до п. 2.1 про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника відповідала Додатку 1 до тендерної документації (технічні, якісні характеристики предмета закупівлі).
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.1. Довідка довільної форми про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон 3.2. Аналогічний договір* з усіма невід’ємними частинами до нього, зазначений в довідці згідно з вимогами п.3.1. 3.3. Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3.4. Схвальний лист – відгук від замовника робіт за договором щодо виконання наданого аналогічного договору. 3.5. Копія акта готовності закінчених будівництвом будівель та споруд до експлуатації до кожного наданого аналогічного договору. Також надати сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів не менше ніж до одного з наданих аналогічних договорів. * аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого є капітальний ремонт будівлі, укладений та виконаний в повному обсязі учасником у період з 2020 по даний час.
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Способи підтвердження:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт приміщень 2-го, 3-го поверхів та даху КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" лікувального підрозділу № 6, вул. Юрія Іллєнка, 16 у Шевченківському районі м. Києва»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: 4.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, а саме: копія балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік. 4.2. Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік учасника має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Статус: Активна
Дата створення: 19-08-2024, 12:42:04
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ