Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 14 156 297 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 70 781,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23049664 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Суярова Олена Миколаївна |
| Телефон: | 380997639086 |
| E-mail: | suy-elena@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРАСИМА КОНДРАТЬЄВА, будинок 76 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником у ході плануванні і оголошення закупівлі, Технічне завдання було розроблено на підставі Локальних кошторисів та зведеного кошторисного розрахунку, затверджених Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3715 від 25.05.2024 р. Відповідно до Висновку Міністерства освіти і науки України № 107 аналізу проектної документації щодо визначення відповідності стандартам та технічним вимогам (Кодекс усталеної практики 4:2024 «Настанова з проєктування при будівництві приміщень харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку відповідно до моделей організації харчування», проект отримав зауваження щодо дотримання вимог критеріям НАССР в частині організації приміщень для зберігання сировини а також в частині руху чистого посуду через зону обідньої зали та роздаткової лінії що може створювати ризики перехресного забруднення об’єктів санітарного нагляду. Було рекомендовано оптимізувати технологічні рішення згідно вимог НАССР та у відповідності до вимог Кодексу 4:2024. При врахуванні вимоги щодо оптимізації зони зберігання чистого столового посуду буде здійснено часткове перепланування цехів, що призведе також до складу ремонтних робіт та матеріалів, використаних у процесі виконання робіт. Також було виявлено ризики недостатньої виробничої потужності харчоблоку, які можуть призвести до недостатньої якості готових страв, а також додаткових витрат ресурсів та робочого часу персоналу. Для усунення вищезазначеного ризику та врахування даної вимоги слід збільшити виробничу потужність харчоблоку, відобразивши дані роботи та матеріали у проектно-кошторисній документації. Для усунення вищезазначених зауважень необхідним є коригування проектно-кошторисної документації з її наступною експертизою. Усі внесені зміни необхідно відобразити у технічному завданні і підсумковій відомості ресурсів, що є невід’ємною частиною тендерної документації. Фактично наразі існує невідповідність між Технічним завданням та Локальними кошторисами та зведеним кошторисним розрахунком, що затверджені експертним звітом № 3715 від 25.05.2024 р., які не охоплюють вищезазначені коригування. У технічному завданні Замовника у Локальному кошторисі № 02-01-013 та у Підсумковій відомості ресурсів була вказана сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника». У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником закупівлі ТОВ «ТІРАДА» також врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника». У зв’язку з тим, що Постанова КМУ №1178 прямо забороняє придбання товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, Замовник має скасувати проведення відкритих торгів відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель в період дії воєнного стану, у разі, коли неможливо виправити порушення, що виникли внаслідок недотримання законодавства у галузі публічних закупівель, з обов’язковим описом таких порушень. Відтак єдиним можливим способом усунення порушень, що виявлені про проведенні відкритих торгів є відміна процедури закупівлі з підстави, встановленої пп. 2 п. 50 Постанови, відповідно до якої замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Рішення про відміну торгів унеможливить завдання шкоди законним інтересам учасників закупівлі та порушення законодавства щодо заборони придбання товарів походженням з Російської Федерації.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 20-09-2024, 15:09 по 01-10-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до вимог ч. 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей: площа одного з приміщень, вказана учасником у довідці не відповідає наданим підтверджуючим документам. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 1 п. 1.1. Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах з виправленою площею приміщення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.